ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΣΚΟΠΕΥΤΕΣ, ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΤΕΧΝΗ,

Αναζήτηση

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2019

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Όταν διαπιστώνει κανείς πως το ιερό στη συνείδηση του σύμβολο των Ειδικών μας δυνάμεων δεν έχει  Ελληνικό παρά μόνο την ουσία της επιγραφής Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ τον πληγώνει η ύβρις έναντι στα πατρογονικά σύμβολα.


Παρατηρώ πως ως μέλη του ΝΑΤΟ εδώ και πολλές δεκαετίες εφαρμόζουμε αγγλοσαξωνικά  κυρίως αμερικάνικα πρότυπα δόγματα αξίες και τεχνολογίες. Το θέμα είναι ότι απαρνιόμαστε τα δικά μας χαρακτηριστικά δόγματα αξίες και δεν έχουμε ανώτερα πρότυπα δεν ηγούμαστε αλλά ακολουθούμε.
Δεν έχουμε αναπτύξει δικά μας όπλα, τεχνικές στρατηγικές, μορφές σχεδιασμού, σύμβολα.
ΈΧΟΥΜΕ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΑΚΡΙΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΜΙΜΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙΣ.
Είναι εφικτό να αλλάξουμε τη δυναμική μας και από ακόλουθοι να γίνουμε άξιοι να μας ακολουθούν.
Μπορούμε να το κάνουμε αφενός αναδεικνύοντας αυτά που είναι ήδη αξιοθαύμαστα και παραμένουν άγνωστα.

Οι δημόσιες σχέσεις σε παγκόσμιο επίπεδο του ελληνικού στρατού και της ελληνικής στρατιωτικής παράδοσης είναι άγνωστοι όροι.
Άλλες χώρες πληρώνουν σεναριογράφους για να προτείνουν στην βιομηχανία στρατιωτικούς άθλους των προγόνων τους να κάνουν γνωστές τις πτυχές της ιστορίας τους. Τη δική μας την εκμεταλεύονται και το χειρότερο την παραχαράσσουν όποιοι και όσο θέλουν.
Πολλοί  Χρηματοδοτούν τηλεοπτικές και κινηματογραφικές παραγωγές ταινιών ντοκυμαντέρ και λοιπά.
Επιπλέον δίνουν στα στρατιωτικά μουσεία τους τα μέσα για εκδόσεις εκθέσεις δρώμενα.
Κάνουν μέσω ειδικής υπηρεσίας διαγωνισμούς σχεδιασμού για καινοτομίες για επανασχεδιασμό όπλων στολών εξοπλισμού οχημάτων σκαφών και κάθε είδους υλικού, ψάχνουν τους ταλαντούχους, ψάχνουν τις πρωτοποριακές ιδέες και χρηματοδοτούν την υλοποίηση και δοκιμή τους .
Έχουν δική τους βιομηχανία παραγωγής των υλικών που χρησιμοποιούν.
Μπορεί κάλλιστα να προκηρυχθούν θέσεις απαιτούμενης παραγωγής που αν δεν καλυφθούν από ιδιώτες οι οποίοι έχουν οφέλη και ευεργετίματα το αναλαμβάνει να το στήσει εξολοκλήρου το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης όπως και το τμήμα αρχικής παραγωγής δοκιμής και τελειοποίησης από το στράτευμα.
Δημιουργούν μια συνέχεια που όλοι οι επόμενοι θα προσθέσουν την εργασία τους σε αυτή των προηγουμένων.
Λείπει από τον Ελληνικό στρατό το τμήμα προώθησης του μηνύματος της Πρωτοπορίας και της Καινοτομίας της Ιδιαιτερότητας της Φιλοπρωτίας του.
Δεν προκρίνονται τα όπλα και οι πολεμικές τέχνες που έχουν δημιουργήσει οι Έλληνες και  επεκτείνονται στο σήμερα.
Δεν γίνονται δικά μας τα αποτελέσματα των άλλων δεν συσσωρεύουμε την τεχνογνωσία τους διορθώνοντας την και παράγοντας την όπως κάνουν όλοι όσοι θέλουν να προοδεύσουν και να εξελιχτούν.
Δεν δίνονται ευκαιρίες από το στρατό σε νέους και σε έμπειρους να συμβάλουν σε αυτό.
Το γραφείο υποδοχής εφευρέσεων και καινοτομιών δεν είναι παρά ένα γραφικό γραφείο δημόσιας υπηρεσίας ευχαριστιών.Δεν προσπαθούν να κάνουν τις σπίθες πνεύματος πυρκαγιά και έκρηξη δημιουργίας δεν έχουν τα μέσα και το χειρότερο δεν έχουν την κατεύθυνση προς τα εκεί.
Θα μπορούσαν όλοι οι αποστρατευόμενοι ανώτατοι και ανώτεροι αξιωματικοί να αναλαμβάνουν υπεύθυνοι για αυτό το σκέλος να διερευνούν τα ταλέντα τις σχολές τις νέες και ενδιαφέρουσες ιδέες και λύσεις, τμήματος που θα ηγείται όλων των άλλων που  θα μπορούν να δέσουν το στράτευμα με την κοινωνία της φιλοπρωτίας.
Τη δημιουργία, την επινόηση, την παραγωγή, την λεγόμενη καινοτομία, αλλά και τους τομείς ανάπτυξης του αγωνιστικού σκεπτικού και δράσης:
Τον αθλητισμό όπως τη σκοποβολή κάθε είδους, τις πολεμικές τέχνες κάθε είδους ειδικά την ανάπτυξη του Παγκρατίου και της πολεμικής ατομικής τακτικής όπως και των ανανεώσιμων όπλων της Μάχαιρας -το πολεμικό μαχαίρι-του Όπλου -της Σπάθας των Σπαρτιατών- του Ξίφους και της Ξιφολόγχης, Της Ασπίδας.
Τη ξιφομαχίας, της τοξοβολίας του ακοντίου  και προφανώς την μετεκπαίδευση των εφέδρων, των εθελοντών των  εθνοφυλάκων την διαφύλαξη της συσχέτισης τους και κοινωνικά και επομένως τη διασύνδεση του τοπικά και όχι μόνο.
Οι έφεδροι καταδρομείς και πεζοναύτες μπορούν να κάνουν γυμναστική μαζί να έχουν στέκια να έχουν σχολεία να διδάσκουν και να μαθαίνουν να βοηθάνε την τοπική κοινωνία μέσω του εθελοντισμού και της ειδικής τους εκπαίδευσης που μπορεί να συνεχίσει σε όλη τους τη ζωή δραστήρια και έτοιμη.

Η ιδιαιτερότητα η ταυτότητα που παραδίδεται στις στρατιωτικές σχολές πρέπει να διαχέεται και στους απλούς στρατιώτες  στο ένστολο προσωπικό κάθε υπηρεσίας και στο κοινωνικό σύνολο για να θέλξει νέους.

Πρέπει καταρχήν να ορίσουμε τους όρους
1.Ταυτότητα
2.Στρατιωτική
3.Παράδοση
4.Ελληνική

1.ταυτότητα  [αρχ. ταυτότης< τό αὐτό]
Ετυμολογικά η λέξη Ταυτότητα σημαίνει:
Το σύνολο των στοιχείων που συνιστούν τη μοναδικότητα κάθε ατόμου, που επιτρέπουν να το αναγνωρίζουν ως τέτοιο και να μην το συγχέουν με κάποιο άλλο || (επέκτ.) το σύνολο των στοιχείων που πιστοποιούν το είδος ή την προέλευση ενός αντικειμένου.
Το σύνολο των ιδιαίτερων ψυχικών και πνευματικών χαρακτηριστικών ενός ατόμου ή μιας ομάδας. 
τα ξίφη με τα φτερά δεν είναι είναι ελληνικό σύμβολο ο μαίανδρος είναι, παρόλο που τον καπηλεύτηκαν ναζιστές, φασίστες και ρατσιστές κάθε είδους και εποχής.
Υπάρχει μια λογική αρχή  που ονομάζεται αρχή της ταυτότητας.
(Λογικές Αρχές χαρακτηρίζονται οι θεμελιώδεις αρχές βάσει των οποίων βασίζονται και διευθύνονται οι ορθές διανοητικές ενέργειες του ανθρώπου.
Οι Αρχές αυτές όπως και τα μαθηματικά αξιώματα δεν χρήζουν αποδείξεων.)

Τι λέει η Αρχή της ταυτότητας:
Σύμφωνα με την αρχή αυτή κάθε έννοια νοείται ίση ή η αυτή προς αυτήν, ή προς το σύνολο των γνωρισμάτων της.
Επομένως όποιος δεν γνωρίζει και δεν προβάλει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του δεν έχει ή δεν φαίνεται να έχει ταυτότητα.

Την Αρχή αυτή όρισε ο Αριστοτέλης λέγοντας:
"Δει παν το αληθές αυτό εαυτό ομολογούμενον είναι πάντη"
 (Αναλυτ. Προτ. Α΄ 32)

ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΘΕ ΤΙ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΕΊΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ

Παρά την πραγματική όμως ταυτότητα διακρίνεται και η φαινομενική, όταν μία έννοια εκφράζεται με συνώνυμη που δηλώνεται το ίδιο,
π.χ.: τετράγωνο - τετράπλευρο.
Στην περίπτωση του Ελληνικού στρατού αυτό φαίνεται στην αρχική παρατήρηση περί ΝΑΤΟ και άκριτης ή έστω επιπόλαιης εγκόλπωσης εξωγενών προτύπων μορφών σχεδίων υλικών, διαδικασιών, συμβόλων.

Στην Αρχή της ταυτότητας βασίζονται οι ακόλουθοι κανόνες:
α) η έννοια ισούται προς τα γνωρίσματά της,
β) το όλο ισούται προς τα μέρη του και
γ) το γένος ισούται προς τα είδη του.

Στρατιωτική: επίθετο στρατιωτικός-ή-ό < αρχ. στρατιωτικός <στρατιώτης [αρχ. στρατιώτης<στρατιά<στρατός] :

Στρατιωτική λοιπόν είναι αυτή που έχει σχέση με το στρατό ή με το στρατιώτη και γενικότερα με τις ένοπλες δυνάμεις, που ανήκει σε αυτές, που γίνεται από ή για αυτές, που στηρίζεται σε αυτές.
Στρατός/ένοπλες δυνάμεις είναι οργανωμένο σύνολο ανθρώπων, κυρίως ανδρών, εκπαιδευμένο στη χρήση των όπλων και στη διεξαγωγή του πολέμου και
εφοδιασμένο με τον κατάλληλο οπλισμό,
που διοικείται από έναν αρχηγό ή και από μια ηγεσία.
Το σύνολο των ενόπλων δυνάμεων μιας χώρας, συνήθως αποτελείται από το στρατό ξηράς, από το ναυτικό και από την αεροπορία.
[πηγή:http://www.greek-language.gr]
Το κάναμε τόσο λιανά όχι λόγω της δυσκολίας να κατανοήσει κανείς τα αυτονόητα αλλά να δούμε από που προέρχονται με λεπτομέρεια γιατί αυτή η προεύλευση μας δίνει στοιχεία που συνήθως έχουν σημασία.

Αν τα βάλουμε όλα αυτά μαζί βλέπουμε πως :
α) Η ταυτότητα του Ελληνικού στρατού ισούται προς τα γνωρίσματά της, 
β) Η ταυτότητα του στρατού [του όλου] ισούται προς τα μέρη του 
γ) Η ταυτότητα του στρατού [του γένους] ισούται προς τα είδη του.
Αν δεν υπάρχει μέρος που να φροντίζει για το νέο την ανάπτυξη την παραγωγή την πρωτοπορία την φιλοπρωτία απλά δεν θα γίνει ποτέ εφικτή η Πρωτιά.
Τώρα που ξέρουμε τι ζητάμε είναι πιο εύκολο να το βρούμε και να το καθορίσουμε.
Ποια είναι τα Ελληνικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα στο σύνολο της στρατιωτικής μας παράδοσης;
Τι είναι Ελληνικό στη σύγχρονη στρατιωτική μας παράδοση και τι δεν είναι;
Ποιες οι αξίες που πρεσβεύει η Ελληνική στρατιωτική παράδοση υπάρχουν και δρουν από τη προϊστορία έως σήμερα;

Υπάρχουν οι ορισμοί αυτών  που δείχνουν διαχρονικά τις αξίες των Ελλήνων στρατιωτών αυτοί οι ορισμοί λέγονται και δελφικά παραγγέλματα επειδή τα είχαν σκαλίσει ως επιγραφές οι σοφοί στο μαντείο των Δελφών.
Σίγουρα αυτά μετά από τόσους αιώνες έχουν πληθύνει και εξειδικευτεί ξεκαθαρίσει στο πεδίο των μαχών.
Σε επόμενες αναρτήσεις θα προσπαθήσουμε να τα αναλύσουμε να τα αναπτύξουμε και να τα ανανεώσουμε στη συνείδηση μας.

Σπαρτιάτικο Όπλον




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή η ευθύνη των σχολίων βαρύνει το σχολιαστή!

ΟΙ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ 2009-2023

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ