ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΣΚΟΠΕΥΤΕΣ, ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΤΕΧΝΗ,

Αναζήτηση

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2019

ΚΕΝΤΡΙ ΣΦΗΝΑ 4χ4χ4




Το μέγεθος του οχήματος συνδυάζεται με την ανθρώπινη κλίμακα και δίνει ένα όχημα της μεσαίας κατηγορίας 1-1,5 τόνων.

Η ισορροπία βάρους εξασφαλίζεται με βάση την κατανομή των βαρών
σε σχέση με τους δύο άξονες συμμετρίας.Ο κινητήρας εμπρός με τον κινητήρα πίσω και το δάπεδο μπαταριών βοηθάει σε αυτό.

Προσθήκη λεζάντας
Διαμόρφωση σασί ηλεκτρικού αυτοκινήτου επιδόσεων 400hp της Τέσλα, φαίνονται οι κινητήρες και το δάπεδο μπαταριών που χρησιμοποιούνται για το ΚΕΝΤΡΙ








Για να εξηγήσουμε την κεντρική ιδέα  που αφορά το σύστημα οχημάτων Κεντρί θεωρείται χρήσιμο να εξηγήσουμε, μετά τη γενική παρουσίαση του τι γενικά επιδιώκει να πετύχει, εντέλει πως το πετυχαίνει.
Πρέπει να εξηγηθούν λοιπόν τα ειδικά συστήματα:
Στο έδαφος
1. για την κίνηση στο δρόμο
2.για την κίνηση εκτός δρόμου
3.για την κίνηση στο ανώμαλο έδαφος με ερπύστριες
Στη θάλασσα
4.για την κίνηση ταχύπλοου στην θάλασσα
5.για την κίνηση μέσα στη θάλασσα ως  υποβρύχιο μικρού βάθους
Στον αέρα
6. για την κίνηση στον αέρα.
Επιπλέον
7.για τηλεχειριζόμενη χρήση
8.για την ομαδοποιημένη κίνηση οχημάτων


Εξετάζοντας ένα-ένα τα συστήματα λύνονται οι επιμέρους απορίες αιτιολογώνντας τις επιλογές.


Η επιλογή του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης και μάλιστα τηλεχειριζόμενου δεν είναι τυχαία.
Η ηλεκτροκίνηση καλύπτει τις εξείς ανάγκες:
1.αθόρυβη κίνηση σημαντική για τον αιφνιδιασμό
2.αξιόπιστη κίνηση χωρίς βλάβες
3.οικονομική κίνηση με δωρεάν ενέργεια
4.ευκολία εφαρμογής της τεχνολογίας αυτής
5.ανανεώσιμη ενέργεια,αυτάρκεια παντού
6.κατάλληλη για κίνηση υποβρυχίων
7.κατάλληλη για κίνηση ιπτάμενου ντρόουν
8.κατάλληλη για κίνηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιδόσεων
9.κατάλληλη για κίνηση τηλεχειριζόμενων κάθε χώρου
10.κατάλληλη για πολλαπλές κινήσεις σε έδαφος θάλασσα και αέρα: συνεργασιμότητα.
11.κατάλληλη για μελλοντική χρήση

Ο τηλεχειρισμός καλύπτει τις εξείς ανάγκες:
1.αποσύνδεση του σασί από το χειριστήριο και τον χειριστή έτσι δίνει δυνατότητα για
για πολλαπλούς χειριστές εντός κι εκτός του οχήματος αυτό το θέλουμε για περιπτώσεις τραυματισμού ή ενέδρας ή παράλληλων δράσεων πχ στόχευση εποπτεία κλπ
2.αποσύνδεση του σασί από το αμάξωμα, σημαίνει πως μπορούν να εφαρμόσουν στο σασί κίνησης, πολλά διαφορετικά αμαξώματα:
διθέσιο, πενταθέσιο με μεταφορά, οκταθέσιο προσωπικού, διθέσιο μεταφοράς και άλλα.








ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ
Το σύστημα που υπηρετεί την κίνηση σε κάθε πεδίο εδάφους δηλαδή δρόμο εκτός δρόμου  είναι κυρίως το σύστημα ανάρτησης των τροχών, επίσης σημαντικό ρόλο παίζει το σύστημα κίνησης ή μετάδοσης της κίνησης αλλά και το σύστημα οδήγησης.
Όσον αφορά το σύστημα ανάρτησης προκρίνεται το ενισχυμένο σύστημα αερανάρτησης.
Η αερανάρτηση εφαρμόζεται ήδη από την δεκαετία του 1960 για την απορρόφηση των κραδασμών από τις ανωμαλίες του εδάφους αλλά και για τη ρύθμιση της απόστασης του αμαξώματος από το επίπεδο του δρόμου.
αερανάρτηση citroen
πειραματική αερανάρτηση βαρέως τύπου

























Για να μπορέσει να εξυπηρετήσει τις κινήσεις ευελιξίας στο έδαφος,  [λόγου χάρη τον κύκλο περιστροφής] απαιτείται έλεγχος 4χ4χ4  στην ουσία έλεγχος για κάθε τροχό ξεχωριστά.Αυτό όμως κυρίως μας ενδιαφέρει για τη χρήση του ως ιπτάμενο. όπως γίνεται στα τηλεκατευθυνόμενα μοντέλα με ηλεκτρονικό μηχανισμό εξισορρόπησης δηλαδή έλεγχο σε κάθε τροχό. Πρέπει ειδικά για την κίνηση στο έδαφος να ελέγχουμε την κίνηση του οχήματος όσον αφορά την κίνηση αργά γρήγορα, εμπρός πίσω, αλλά και δεξιά αριστερά.











Το αμάξωμα επιτρέπει την 4x4x4 κίνηση τροχών με δυο τρόπους μοχλικό σύστημα ανεξάρτητης αύξησης ή μείωσης του ύψους και ανεξάρτητη οδήγηση με σέρβο μηχανισμό για κάθε τροχό γεγονός που επιτρέπει χρήση του ως ευέλικτο 4χ4χ4 επιπλέον ο ηλεκτρονικός έλεγχος της κίνησης ανά τροχό ή ανά ομάδα τροχών, δίνει τη δυνατότητα να κινηθεί σαν μπομπ κατ-bobcat- με κίνηση των τροχών ανά πλευρά όπως των ερπυστριοφόρων 2+2 γεγονός που δίνει τη δυνατότητα να φορεθούν ερπύστριες πάνω στα υπάρχοντα ελαστικά που επιτρέπουν κίνηση σε αργιλώδη εδάφη όπως και στον άμμο ή το χιόνι.
Οι ερπύστριες που χρειάζεται είναι ιδιαίτερες αφού έχουν πλαϊνούς οδηγούς κίνησης της αλυσίδας και βοηθητικούς τροχούς.


Η διαμόρφωση του οχήματος με τους μηδενικούς πρόβολους και σε σχέση με την γωνία εισαγωγής και εξαγωγής σε εμπόδιο όπως και η απόσταση από το έδαφος δίνουν ένα όχημα υψηλών δυνατοτήτων για εκτός δρόμου χρήση.
Πολύ περισσότερο με ερπύστριες.
Η δε μεγάλη αναλογία ίππων ανά κιλό βάρους  -400hp για 1,5 τόνο- το κάνουν ένα ταχύτατο και δυνατό όχημα.
Η ανεξαρτησία που δίνει η Τέσλα στο όχημα της που είναι αυτού του βάρους είναι περί τα 400 Χιλιόμετρα στη στρατιωτική χρήση μπορεί να προσθέσουμε επιπλέον στοιχεία μπαταρίας ώστε να επεκταθεί αυτή στα 500 τουλάχιστον.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή η ευθύνη των σχολίων βαρύνει το σχολιαστή!

ΟΙ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ 2009-2023

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ