Το 1955 είχε γίνει ένα πείραμα με βάση αυτά σε ένα κινηματογράφο. Η κόκα κόλα μαζί με τους διαφημιστές της έβαλαν στο τρέχον φίλμ ανα 100 καρέ τη φωτογραφία μιας κοπέλας που έπινε παγωμένη κόκα κόλα, αυτό στο μάτι δεν φαίνεται σαν εικόνα αλλά δρα υποσυνείδητα.
Αποτέλεσμα το εκατό τοις εκατό των ανθρώπων που πήγαν στο μπάρ του κινηματογράφου αγόρασαν κόκα κόλα. τότε απαγορεύτηκε από το Αμερικάνικο κράτος τέτοιων μεθόδων ένας νόμος που δεν εφαρμόστηκε ποτέ και πουθενά!!!
Είναι βασικό μάθημα οπτικής επικοινωνίας και για τους αρχιτέκτονες και για τους διακοσμητές και για τους γραφίστες και για τους φωτογράφους και πολύ περισσότερο για τους διαφημιστές η ποδηγέτηση των ενστίκτων οδηγεί σε ποδηγέτηση του λογικού.
Δείτε μερικά πράγματα για το πως σήμερα αυτή η τεχνολογία χρησιμοποιείται ευρέως.
Προστατευτείτε και κυρίως προστατέψτε τα παιδιά σας από το χαζοκούτι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή η ευθύνη των σχολίων βαρύνει το σχολιαστή!