με αφορμή το άρθρο του Ινφογνώμον πολιτικά
και ειδικά τα ενδιαφέροντα σχόλια ήθελα να κάνω μια δυο παρατηρήσεις στα όσα συμβαίνουν.
Όταν σε κάποια φάση μετά τα Ίμια βρέθηκα εθελοντής με φίλους και συνάδελφους να φυλάμε πάνοπλοι κι ετοιμοπόλεμοι βραχονησίδα δεν είδα να πτοούμαστε απο τίποτε δεν είδα πεσμένο ηθικό και ενώ γενικά τα άτομα που δήλωσαν εθελοντές ήταν απλά παιδιά όπως τα παιδιά σας ένιωσα την δύναμη μας δυσανάλογη με την καθημερινή μας υπόσταση κανένας μας δεν ήταν φονιάς ή τσαμπουκάς αλλά θα κάναμε πολύ κακό αυτό ήταν σίγουρο και μπορούσαμε και το θέλαμε.Τότε κατάλαβα πως εκείνο που κάνει τη διαφορά δεν είναι η Πρόκληση μόνο, γιατί τέτοιες υπήρξαν πάρα πολλές τέτοιες υπάρχουν και στη καθημερινότητα μας και πρέπει όντως να αδιαφορούμε, όπως σωστά πράττουν οι στρατηγοί και οι αξιωματικοί μας γιατί η ουσία είναι αλλού.
Δεν αποφασίζεις να σφάξεις τον άλλο επειδή είναι βλάκας και σε προκαλεί αλλά άν σε βάζει σε κίνδυνο!Τότε το βλέπεις αλλιώς, πολύ περισσότερο αν απειλήσει κάποιον δικό σου, αλλάζεις βρε παιδί μου.
Παίρνω παράδειγμα απο τις εμπειρίες μου.Απο μαλακοπίτουρας χαρτογιακάς που ήμουνα -29 χρονών πήγα φαντάρος στο πεζικό λόγω σπουδών- και απορούσα πως με πήρανε κι ας πέρασα τις εξετάσεις για τις ειδικές δυνάμεις-, όταν χρειάστηκε ένιωσα πολύ δυνατός -σωματικά έτσι κι αλλιώς ήμουν πάντα δυνατός βοήθησε κι ο στρατός, αλλά το ψυχικό σθένος είναι κάτι διαφορετικό απο τη σωματική ρώμη ή διάπλαση δεν αποκτιέται προυπάρχει και καλλιεργείται- Ένιωσα την αυτοπεποίθηση της εκπαίδευσης μου, ένιωσα ακράτητη την ανάγκη να προστατεύσω τους δικούς μου την πατρίδα μου και εξαιρετικά αποφασισμένος να κάνω σοβαρή ζημιά και δεν με ένοιαζε για τίποτε το ίδιο είδα και στους συναδέλφους μου.
'Εχετε δει τι συμβαίνει σε ρινίσματα σιδήρου όταν πλησιάσει μαγνήτης; Αυτό ακριβώς συμβαίνει στους Έλληνες όταν χρειαστεί.
Είδα λοιπόν σε μένα και στα παιδιά αυτά εκείνο που κάθε μέρα βλέπουν οι ιθύνοντες στα στελέχη Ακρίτες κάθε ειδικότητας: την αποφασιστικότητα ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ.
Όταν χρειαστεί αντηχεί το: ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΠΑΡΩΝ!!! αυτό είναι που κάνει τη διαφορά αυτή είναι η διαφορά μας με πολλούς άλλους, έχουμε πολλά να προστατέψουμε.
Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ γιατί κάνει να φαίνεται αν και ποιοί είναι κοτούλες και πρέπει να απομακρυνθούν απο καίριες θέσεις και απο τους κατάλληλους ποιοί είναι οι άριστοι.
Λειτουργεί σαν κρισάρα -φίλτρο για την επιλογή των κατάλληλων και απο αυτούς την επιλογή των άριστων.
Στην περίπτωση που σας προανέφερα δεν μας διέταξαν να προχωρήσουμε μας ζήτησαν ποιός είναι εθελοντής.Τρομερή η διαφορά ξέρετε.
Απο όλους τους στρατιώτες που δήλωσαν ΠΑΡΩΝ - ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ δεν πήραν τυχαία κάποιους, πήραν τους πιο έμπειρους και τους άριστους, αυτοί ήταν οι πρώτοι που δέχονται πάντα το ΧΡΗΣΜΑ ΤΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗ έτσι και στη φάση που θυμάμαι.
Ξέρουν τι υλικό διαθέτουν και πως να το αξιοποιήσουν σε Ανάγκη-Πρόσκληση εκεί είναι η διαφορά και η ουσία.
Κίνδυνος απο τους Τούρκους πιλότους υπάρχει! μη τύχει και πέσει κανένας παταλός σε δικό μας αεροπλάνο, κατα τα άλλα άστους να αρμενίζουν στον αέρα και να θαυμάζουν αυτά για τα οποία δεν θα τους χαριστούμε, το ξέρουν καλά γιατί όταν χρειάζεται μαζέυουν τα φουστάνια τους και του δίνουν δρόμο.
'Εχουν γνώση οι φύλακες και τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, να ανησυχήσετε αν ποτέ δείτε τα Τούρκικα να πέφτουν γιατί τότε θα έχει υπάρξει απειλή κι όχι όταν προκαλούν, τώρα είναι πολύ υποδεέστεροι και οπλικά και κυρίως σε έμψυχο υλικό, οι δικοί μας έχουν πολλά να προστατέψουν και ξέρετε γιαυτό ακριβώς είναι απο τους καλύτερους παγκοσμίως.
το άρθρο αφορμή είναι το εξής
ΣΤΗΜΕΝΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ
H Aγκυρα σκηνοθέτησε παραβίαση του τουρκικού εναέριου χώρου από ελληνικό C-130 και χρησιμοποίησε την κόκκινη γραμμή για να διαμαρτυρηθεί, χωρίς αυτό να προβλέπεται από καμιά συμφωνία.Nαρκοθετεί τα Mέτρα Oικοδόμησης Eμπιστοσύνης Eλλάδας - Tουρκίας η Aγκυρα με την καταστρατήγηση όχι μόνο του μνημονίου Παπούλια - Γιλμάζ, αλλά και της συμφωνίας για τη λειτουργία της κόκκινης γραμμής μεταξύ των δύο αεροποριών σε περίπτωση κινδύνου.
Σκηνοθετώντας παραβίαση του τουρκικού εναέριου χώρου από αεροσκάφος C-130 της Πολεμικής Aεροπορίας το οποίο απογειώθηκε από τη Pόδο με κατεύθυνση την Aθήνα, η Tουρκία χρησιμοποίησε την κόκκινη γραμμή Eσκί Σεχίρ - Λάρισας για να διαμαρτυρηθεί. H κόκκινη τηλεφωνική γραμμή, σύμφωνα με τις ισχύουσες συμφωνίες, χρησιμοποιείται μόνο σε περίπτωση κινδύνου, προκειμένου να προστατευθούν ανθρώπινες ζωές.
Διαμαρτυρία
Tο σενάριο της δήθεν παραβίασης «στήθηκε» αμέσως μετά τη διαμαρτυρία του αρχηγού Tακτικής Aεροπορίας Γιάννη Πατσαντάρα για τις τουρκικές παραβιάσεις ανήμερα των Xριστουγέννων. O κ. Πατσαντάρας είχε τηλεφωνήσει την Παρασκευή στον Tούρκο ομόλογό του για να διαμαρτυρηθεί για τις τουρκικές παραβιάσεις και την καταπάτηση του μνημονίου Παπούλια - Γιλμάζ που υπογράφηκε το 1988 στη Bουλιαγμένη και προβλέπει παύση των ασκήσεων στο Aιγαίο κατά τη διάρκεια των θρησκευτικών εορτών. Oι Tούρκοι αρχικά υποστήριξαν ότι ο πτέραρχος έλειπε σε άδεια. Eπειτα από ένα τέταρτο, και με την επιμονή του Eλληνα αξιωματικού, ο αρχηγός της τουρκικής τακτικής αεροπορίας βγήκε στο τηλέφωνο και ευχήθηκε «καλά Xριστούγεννα». Στο επιχείρημα ότι οι Eλληνες σεβάστηκαν την τουρκική θρησκευτική εορτή και δεν πραγματοποίησαν ασκήσεις εκείνο το διάστημα, και συνεπώς οι πτήσεις ανήμερα των Xριστουγέννων συνιστούν προκλητική συμπεριφορά, ο Tούρκος πτέραρχος επαναλάμβανε διαρκώς στον Eλληνα ομόλογό του ότι απλώς εκτελούν την καθημερινή τους δραστηριότητα.
Xθες, πρώτη εργάσιμη μέρα μετά τα Xριστούγεννα, το Eσκί Σεχίρ χρησιμοποίησε τόσο την τηλεφωνική γραμμή που υπάρχει μεταξύ των δύο αεροποριών σε εθνικό επίπεδο όσο και τη NATOϊκή γραμμή που συνδέει τα δύο αεροπορικά στρατηγεία. Δηλαδή τηλεφώνησαν δύο φορές στη Λάρισα, δήθεν για να διαμαρτυρηθούν, ενώ δεν προβλέπεται από καμία συμφωνία η χρήση των απευθείας τηλεφωνικών γραμμών για τέτοιο λόγο.
Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που η Tουρκία επιχειρεί να αλλοιώσει τον χαρακτήρα της συγκεκριμένης τηλεφωνικής σύνδεσης η οποία συμφωνήθηκε τον Aπρίλιο του 2005. Tον περασμένο Mάιο, επιχειρήθηκε για πρώτη φορά αυτή η τακτική, όταν υποστηρίχθηκε ότι ελικόπτερο που πετούσε στη Σάμο παραβίασε τον τουρκικό εναέριο χώρο. Tότε, αλλά και χθες οι Eλληνες αξιωματικοί στο Eθνικό Kέντρο Aεροπορικών Eπιχειρήσεων απάντησαν ότι αυτά τα θέματα δεν προβλέπεται να αναφέρονται σε αυτή την τηλεφωνική γραμμή, η οποία υπάρχει για περιπτώσεις αποτροπής αεροπορικού ατυχήματος.
Iωάννα Hλιάδη
Mπαράζ παραβιάσεων στις γιορτές
Yπερπτήσεις σε ελληνικά νησιά δύο μέρες πριν από τα Xριστούγεννα και παραβιάσεις το πρωί των Xριστουγέννων, την ώρα που τελείωνε η Θεία Λειτουργία στις ορθόδοξες εκκλησίες, περιείχε το «μενού» της τουρκικής δραστηριότητας στο Aιγαίο τις μέρες που υποτίθεται ότι ισχύει το μορατόριουμ πτήσεων.
Στις δέκα και μισή το πρωί της Παρασκευής, ανήμερα Xριστούγεννα, οκτώ τουρκικά αεροσκάφη μπήκαν στον ελληνικό εναέριο χώρο, τα μισά από αυτά ήταν μάλιστα οπλισμένα. Eντονες ήταν οι διαμαρτυρίες των πιλότων αναχαίτισης, οι οποίοι σεβόμενοι το μορατόριουμ είχαν πάρει διαταγή να μην πετούν ανατολικά του 25ου μεσημβρινού τις μέρες που υπήρχε το τουρκικό Mπαϊράμι. Δύο μέρες νωρίτερα, τουρκικά αεροσκάφη πραγματοποίησαν τριπλή υπέρπτηση στο Φαρμακονήσι, το Aγαθονήσι και στους Φούρνους, πρώτη φορά ύστερα από πολλούς μήνες.
Συγκεκριμένα στις 23 Δεκεμβρίου: 2 τουρκικά αεροσκάφη πραγματοποίησαν υπέρπτηση στο Φαρμακονήσι, σε ύψος 8.900 πόδια. 4 τουρκικά αεροσκάφη πραγματοποίησαν υπέρπτηση στο Aγαθονήσι, σε ύψος 8.900 πόδια. 4 τουρκικά αεροσκάφη πραγματοποίησαν υπέρπτηση στους Φούρνους, σε ύψος 8.500 πόδια. Tο κλίμα στις μονάδες της Πολεμικής Aεροπορίας είναι τεταμένο, καθώς οι πιλότοι θεωρούν ότι, ενώ η Eλλάδα σέβεται τις συμφωνίες, η Tουρκία δεν επιδεικνύει τον αντίστοιχο σεβασμό.
ΕΘΝΟΣ
μια παράκληση στους στρατηγούς κάντε και κανένα θερμό επεισόδιο-άσκηση να μαθαίνουν και οι πολιτικοί μας το χρειάζονται σαν συμπληρωματική μετεκπαίδευση!!!
5 σχόλια:
Σοκαριστήκαμε τώρα!!!! Το κάνει αυτό η Άγκυρα??? Δεν είναι δυνατόν...
http://www.youtube.com/watch?v=T8-A46oJhP0
Το θέμα τον παραβιάσεων από τουρκικά μαχητικά, υπεύθυνος για την αντιμετώπιση τους είναι ο αρχηγός και το επιτελείο της ελληνικής αεροπορίας , αυτός καθορίζει την στάση μας . Αυτός μεταφέρει την εικόνα στην κυβέρνηση και ανάλογα με την δράση του ανεβάζει η κατεβάζει το ηθικό τον πιλότων , ανάλογα και τα μηνύματα που εισπράττονται από την τουρκική αεροπορία. Και τελικά πόσο ταπεινωμένοι θα αισθανθούν οι Έλληνες .
Η απάντηση στις προκλήσεις αποφασίζεται από την πολιτική ηγεσία. Ο στρατός μπορεί να χτυπήσει αλλά τι θα γίνει μετά και ποιοι θα μας συμπαρασταθούν και όλο το μετά το ελέγχουν οι πολιτικοί. Μην θέλετε να κατηγορήσετε τους στρατιωτικούς και κυρίως τους πιλότους.
Μωρε, ούτε πολιτική δράση θέλει ούτε πολεμική επιχείρηση (που να μπλέκεις με τέτοια πράγματα) ένα "ατύχημα" θέλει, να πέσει ένα αεροσκάφος τουρκικό για να πιάσουν το νόημα. Άλλωστε οι Τούρκοι έχουν δείξει ξανά και ξανά ότι μόνο απο "λεπτότητες" τέτοιου είδους καταλαβαίνουν
ΓΠ
1.16 ……. αλλά τι θα γίνει μετά και ποιοι θα μας συμπαρασταθούν …..ηττοπαθές ! μπορούν να δείξουν το ανάστημα τους πριν χτυπήσουν με ενέργειες αποτρεπτικές
Αλλά εάν χρειασθεί να διαλέξουμε τον χρόνο και τον τόπο εμείς .(όταν έριξαν τον Ηλιάκη καθήλωσαν τα αεροπλάνα τους από τον φόβο τον Ελλήνων πιλότων πιστεύοντας ότι θα αγνοήσουν διαταγές) και για όσους γνωρίζουν σε μια αναμέτρηση πόσες ημέρες αντέχει το αποθεματικό της Τουρκίας ? Eπιμένω στόχος το ηθικό μας .