ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΣΚΟΠΕΥΤΕΣ, ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΤΕΧΝΗ,

Αναζήτηση

Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2010

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ



'Αγιος Βασίλειος ο Μέγας σε ζωγραφική αναπαράσταση


Η Λειτουργία του Αγίου Βασιλείου (Subleyras Pierre, 1743, Μουσείο Ερμιτάζ, Αγία Πετρούπολη)



Υπάρχουν δύο 'Αγιοι Βασίληδες: ο ασκητής και ο καλοφαγάς και οι δύο είναι καλοκάγαθοι ο ένας όμως -ο καλοφαγάς-είναι μυθικό πρόσωπο, ενώ ο άλλος είναι ιστορικό.

Θα ασχοληθούμε εδώ με το ιστορικό πρόσωπο που τυχαίνει να συνδέεται και με την παράδοση μας και δεν βρίσκει εύκολα χορηγούς coca cola και λοιπούς προωθητές προιόντων.



Ο Βασίλειος Καισαρείας, γνωστότερος ως Μέγας Βασίλειος ( 329 - 379),
υπήρξε Πατέρας της Εκκλησίας,
Αρχιεπίσκοπος Καισαρείας,
κορυφαίος θεολόγος του 4ου αιώνα και ένας από τους Τρεις Ιεράρχες, που θεωρούνται προστάτες της παιδείας.

Η ζωή του

Γεννήθηκε στα 330 στη Νεοκαισάρεια του Πόντου.
Ο πατέρας του Βασίλειος ασκούσε το επάγγελμα του καθηγητή ρητορικής στη Νεοκαισάρεια και η μητέρα του Εμμέλεια ήταν απόγονος οικογένειας Ρωμαίων αξιωματούχων (ο πατέρας της είχε πεθάνει ως Χριστιανός μάρτυρας).
Στην οικογένεια εκτός από το Βασίλειο υπήρχαν άλλα οκτώ ή εννέα παιδιά. Μεταξύ αυτών, ο Άγιος Γρηγόριος Νύσσης, ο Ναυκράτιος που έγινε ασκητής και θαυματουργός Άγιος, η Μακρίνα (Οσία Μακρίνα) και ο Πέτρος, Επίσκοπος Σεβαστείας, ενώ κάποιο φαίνεται να πέθανε σε βρεφική ηλικία.

Όντας φιλάσθενος από μικρός, ο Βασίλειος μεταφέρθηκε από τη γιαγιά του Μακρίνα στο κτήμα των Αννήσων κοντά στον ποταμό Ίρι, όπου ανατράφηκε από αυτήν μέχρι το θάνατό της και μετέπειτα από την πρωτότοκη αδερφή του Μακρίνα η οποία επηρέασε καθοριστικά τον μικρό Βασίλειο να στραφεί στην Χριστιανική πίστη.

Την εγκύκλια παιδεία έλαβε από τον πατέρα του ενώ μετά την εκδημία του (γύρω στα 345) μετέβη στην Καισάρεια.

Κατόπιν η ανάγκη του για περαιτέρω μόρφωση τον έφερε στην Κωνσταντινούπολη, όπου φοίτησε κοντά στο γνωστό δάσκαλο της εποχής Λιβάνιο και επακόλουθα στην Αθήνα (352).

Στην Αθήνα γνωρίστηκε με το Γρηγόριο από την Καππαδοκία (τον μετέπειτα Γρηγόριο το Θεολόγο) αναπτύσσοντας μία μεγάλη φιλία, εγγράφηκε στη σχολή του Χριστιανού φιλοσόφου Προαιρεσίου και παρακολούθησε τη διδασκαλία του καθώς και τη διδασκαλία άλλων φιλοσόφων όπως ο Ιμέριος.


Επέστρεψε στην πατρίδα του το καλοκαίρι του 356, εγκαταστάθηκε στην Καισάρεια και, συνεχίζοντας την παράδοση του πατέρα του, έγινε καθηγητής της ρητορικής.

Το 358, επηρεασμένος από το θάνατο του αδερφού του μοναχού Ναυκρατίου, βαπτίζεται Χριστιανός, πιθανόν από τον επίσκοπο Διάνιο, και αποφασίζει να αφιερώσει τον εαυτό του στην ασκητική πολιτεία.
Το φθινόπωρο του ίδιου έτους ξεκινά ένα οδοιπορικό σε γνωστά κέντρα ασκητισμού της Ανατολής, επιθυμώντας την ανεύρεση κατάλληλου τόπου διαμονής. Επέστρεψε το 359 στον Πόντο και για μικρό χρονικό διάστημα διέμεινε στην Αριανζό, κοντά στο φίλο του Γρηγόριο.

Τον Ιανουάριο του 360 φαίνεται να συμμετείχε, ως παρατηρητής εντεταλμένος από τον επίσκοπο Διάνιο, στην αρειανική Σύνοδο, που συνήλθε στην Κωνσταντινούπολη, για την έριδα μεταξύ Ομοουσιανών και Ομοιανών.
Μετά την υπογραφή, από μέρους του Διανίου, του συμβόλου των Ομοιανών, ο Βασίλειος απογοητευμένος αποσύρθηκε στο ησυχαστήριο της αδερφής του εγκαινιάζοντας τη μνημειώδη αλληλογραφία του με το Γρηγόριο.

Το καλοκαίρι του 364 ο Ευσέβιος Καισαρείας τον χειροτόνησε πρεσβύτερο.
Η μεγάλη δραστηριότητα και η μόρφωση του Βασιλείου προκάλεσαν τα ζηλόφθονα αισθήματα του Ευσεβίου γεγονός που οδήγησε τον πρώτο, για ακόμα μία φορά, να επιστρέψει στην πατρίδα του.
Η μεσολάβηση, όμως, του Γρηγορίου επιφέρει εξομάλυνση των σχέσεων και την επιστροφή του Βασιλείου στην Καισάρεια. Μ
ετά το θάνατο του Ευσεβίου, με τη συνδρομή του Ευσεβίου επισκόπου Σαμοσάτων και του Γρηγορίου επισκόπου Ναζιανζού, εκλέγεται διάδοχός του στην επισκοπική έδρα της Καισάρειας και αναλαμβάνει συν τω χρόνω, λόγω του κύρους της προσωπικότητάς του, την εξαρχία της Αρχιεπισκοπής του Πόντου.

Στον εκκλησιαστικό τομέα, ως επίσκοπος πλέον, ο Βασίλειος αντιμετώπισε την προσπάθεια του Αυτοκράτορα Ουάλη να επιβάλει τον Ομοιανισμό (ρεύμα του Αρειανισμού), όντας σε επιστολική επικοινωνία με το Μέγα Αθανάσιο, Πατριάρχη Αλεξανδρείας και τον Πάπα Ρώμης Δάμασο.
Στην περιφέρεια της ποιμαντικής του ευθύνης είχε να αντιμετωπίσει την έντονη παρουσία του αρειανικού στοιχείου και άλλων χριστιανικών, μη ορθόδοξων, ομολογιών.

Σε αυτό τον τομέα έδρασε και ως επίσκοπος, δηλαδή οργανωτικά, αλλά και με την αντιρρητική του γραμματεία. Μέσα από τις επιστολές του φαίνονται οι προσπάθειες που κατέβαλε για την ανάδειξη άξιων κληρικών στο ιερατείο, την καταπολέμηση της σιμωνίας των επισκόπων, την πιστή εφαρμογή των ιερών κανόνων από τους πιστούς καθώς και η ποιμαντική μέριμνα, που επέδειξε έναντι των αποκομμένων και περιθωριοποιημένων μελών της Εκκλησίας.
Η όλη του δραστηριότητα επιφέρει τη βαθμιαία αναγνώρισή του ως κοινού έξαρχου ολόκληρου του ασιατικού θέματος της Αυτοκρατορίας.

Στην οικουμενική Εκκλησία ο Βασίλειος αναλαμβάνει τα πνευματικά ηνία από το Μέγα Αθανάσιο, ο οποίος βαθμιαία αποσύρεται από την ενεργό δράση λόγω γήρατος. Εργάζεται για την επικράτηση των ορθόδοξων χριστιανικών αρχών και υπερασπίζεται το δογματικό προσανατολισμό της Οικουμενικής Συνόδου της Νίκαιας.
Προσπαθεί να βρίσκεται σε αλληλενέργεια με τα ορθόδοξα πατριαρχεία και ουσιαστικά υποκαθιστά και αντικαθιστά την αρειανίζουσα ιεραρχία του πολιτικού κέντρου της Αυτοκρατορίας.
Σε αυτή την προσπάθεια συναντά την αδιάφορη ή προκατειλημμένη στάση των άλλων πατριαρχείων, γεγονός, που παρά την απογοήτευση που του επιφέρει δεν τον καταβάλει στη συνέχιση του αγώνα του.

Έργο ζωής και σημαντικό σταθμό στην πορεία του, αποτελεί η ίδρυση και λειτουργία ενός κοινωνικού φιλανθρωπικού συστήματος, του Πτωχοκομείου ή Βασιλειάδας.
Εκεί διοχετεύει όλη την ποιμαντική του ευαισθησία, καθιστώντας την πρότυπο κέντρου περίθαλψης και φροντίδας των ασθενέστερων κοινωνικά ατόμων.

Ουσιαστικά η Βασιλειάδα υπήρξε ένας πρότυπος οίκος για τη φροντίδα των ξένων, την ιατρική περίθαλψη των φτωχών άρρωστων και την επαγγελματική κατάρτιση των ανειδίκευτων. Καθίσταται η μήτρα ομοειδών οργανισμών που δημιουργήθηκαν σε άλλες επισκοπές και στάθηκε η σταθερή υπενθύμιση στους πλουσίους του προνομίου τους να διαθέτουν τον πλούτο τους με έναν αληθινά χριστιανικό τρόπο.

Καταπονημένος από την ευρεία δράση που ανέπτυξε σε πολλούς τομείς της χριστιανικής μαρτυρίας καθώς και την ασκητική ζωή, την οποία ακολουθούσε, ο Βασίλειος πεθαίνει την 1 Ιανουαρίου του 379 σε ηλικία 50 ετών.
Ο θάνατός του βυθίζει στο πένθος όχι μόνο το ποίμνιό του αλλά και όλο το χριστιανικό κόσμο της Ανατολής. Στην κηδεία του συμμετέχουν Ιουδαίοι, πιστοί της εθνικής θρησκείας και ένα πλήθος ανομοιογενούς θρησκευτικής και εθνικής απόχρωσης.
Η παρακαταθήκη του υπήρξε το τεράστιο σε μέγεθος και σημασία θεολογικό – δογματικό του έργο μαζί με τη συμβολή του στη λειτουργική και την πρωτότυπη ανθρωπιστική του δράση.

Η μνήμη του τιμάται από την Ορθόδοξη Εκκλησία την 1η Ιανουαρίου ενώ από το 1081 ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως – Νέας Ρώμης Ιωάννης Μαυρόπους (ο από Ευχαΐτων) θέσπισε έναν κοινό εορτασμό των Τριών Ιεραρχών, Βασιλείου του Μεγάλου, Ιωάννη Χρυσοστόμου και Γρηγορίου του Θεολόγου, στις 30 Ιανουαρίου ως προστατών των γραμμάτων και της παιδείας.

To Έργο του Μέγα Βασιλείου

Μέγας Βασίλειος είναι ένας από τους σημαντικότερους δογματικούς θεολόγους του Χαλκηδόνιου Χριστιανισμού με σημαντική συμβολή στην ανάπτυξη του Τριαδολογικού δόγματος.

Διακήρυξε την ενότητα της Αγίας Τριάδας ως μιας ουσίας και προχώρησε στον προσδιορισμό του υποστατικού διαχωρισμού των Προσώπων της.

Στο έργο τόνισε επίσης τη σημασία της διάκρισης μεταξύ ουσίας και ενεργειών του Θεού. Μεταξύ του άκτιστου Θεού και του κτιστού κόσμου υπάρχει οντολογικό χάσμα, που αποκλείει την κατ’ ουσία κοινωνία και σχέση μεταξύ τους. Ο Θεός καθίσταται αντιληπτός στον κόσμο διά των ενεργειών του. Το ότι ο κόσμος διατηρείται στο "είναι" οφείλεται στη δημιουργική, συνεκτική και ζωοποιό ενέργεια του Θεού.

Ο Βασίλειος υπήρξε θαυμαστής του μεγάλου αλεξανδρινού φιλοσόφου Ωριγένη αλλά στο ερμηνευτικό του έργο απορρίπτει την αλληγορική μέθοδο και πλησιάζει προς την αντιοχειανή σχολή. Ερμηνεύει χρησιμοποιώντας το κείμενο ως αφορμή έκθεσης των προσωπικών του θέσεων.

Κεφαλαιώδης ήταν και η συμβολή του στην αξιολόγηση της θύραθεν παιδείας μέσα στη χριστιανική Εκκλησία.
Μελετητής ο ίδιος και γνώστης της ελληνικής φιλοσοφίας, τη χρησιμοποιεί ως όργανο επεξεργασίας και διατύπωσης των θεολογικών του αντιλήψεων.


Η φιλοσοφία, κατά το Βασίλειο, πρέπει να μελετάται υπό το νέο χριστιανικό πρίσμα.
Δεν απορρίπτει τη μελέτη των κλασσικών γραμμάτων, αντίθετα προτρέπει στη χρήση τους ως ένδυμα της χριστιανικής θρησκευτικής διδασκαλίας.

Στον τομέα του μοναχισμού ανέλαβε δράση θέτοντάς τον υπό τον έλεγχο της εκκλησιαστικής ηγεσίας και εισήγαγε την ομολογία της αφιέρωσης στο Θεό και της ένταξης στην αδελφότητα, η οποία προέβλεπε αγαμία, υπακοή και ακτημοσύνη.
Επίσης έθεσε την αυθαίρετη πνευματικότητα του μοναχισμού στη σταθερή βάση της Αγίας Γραφής και τοποθέτησε τους μοναχούς στη γραμμή του κοινού βίου και της οργανωμένης δράσης.

Συγγραφικό έργο

Τα έργα του κατατάσσονται σε τέσσερεις κατηγορίες:

* Δογματικά συγγράμματα.

α) "Ανατρεπτικός του Απολογητικού του δυσσεβούς Ευνομίου". Αποτελείται από τρία βιβλία και καταφέρεται ενάντια του αρχηγού των Ανομοίων Ευνομίου.

β) "Προς Αμφιλόχιον, περί του Αγίου Πνεύματος". Επιστολική πραγματεία προς τον επίσκοπο Ικονίου Αμφιλόχιο σχετικά με το Άγιο Πνεύμα.

* Ασκητικά συγγράμματα.

α) "Τα Ηθικά". Συλλογή 80 ηθικών κανόνων.

β) "Όροι κατά πλάτος". Περιέχει 55 κεφάλαια με θέμα γενικές αρχές του μοναχισμού.

γ) "Όροι κατ’ επιτομήν". Περιέχει 313 κεφάλαια που αναφέρονται στην καθημερινή ζωή των μοναχών.

δ) "Περί πίστεως".

ε) "Περί κρίματος".

στ) "Περί της εν παρθενία αληθούς αφθορίας". Έργο σχετικό με την παρθενική ζωή.

* Ομιλίες.

Ορισμένες από τις ομιλίες του είναι:

α) "Εις την Εξαήμερον". Συλλογή 9 ομιλιών με θέμα τη δημιουργία του κόσμου.

β) "Εις του Ψαλμούς". Συλλογή 18 ομιλιών με αφορμή το περιεχόμενο των Ψαλμών του Δαυίδ.

γ) "Περί του ουκ έστιν αίτιος του κακού ο Θεός".

δ) "Περί πίστεως".

ε) "Κατά Σαβελλιανών, Αρείου και Ανομοίων".

στ) "Προς τους νέους, όπως αν εξ ελληνικών ωφελοίντο λόγων". Το διασημότερο από τα κείμενα του Βασιλείου, στο οποίο πραγματοποιεί προσπάθεια γεφύρωσης του χάσματος μεταξύ χριστιανικής και κλασσικής παιδείας.

ζ) "Προτρεπτικός εις το άγιον βάπτισμα".

η) "Εις το πρόσεχε σεαυτώ".

θ) "Προς Πλουτούντας".

ι) "Εν λιμώ και αυχμώ".

ια) "Εις την μάρτυρα Ιουλίτταν και περί ευχαριστίας".

Επιστολές.

Σώζονται 365 επιστολές με το όνομα του Μεγάλου Βασιλείου, που καλύπτουν την εικοσαετία από την επιστροφή του στην Καισάρεια από την Αθήνα έως και το θάνατό του.

Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2009

Στημένο παιχνίδι από την Tουρκία, Το ίδιο στημένο και το παιχνίδι της Ελλάδας

με αφορμή το άρθρο του Ινφογνώμον πολιτικά

και ειδικά τα ενδιαφέροντα σχόλια ήθελα να κάνω μια δυο παρατηρήσεις στα όσα συμβαίνουν.

Όταν σε κάποια φάση μετά τα Ίμια βρέθηκα εθελοντής με φίλους και συνάδελφους να φυλάμε πάνοπλοι κι ετοιμοπόλεμοι βραχονησίδα δεν είδα να πτοούμαστε απο τίποτε δεν είδα πεσμένο ηθικό και ενώ γενικά τα άτομα που δήλωσαν εθελοντές ήταν απλά παιδιά όπως τα παιδιά σας ένιωσα την δύναμη μας δυσανάλογη με την καθημερινή μας υπόσταση κανένας μας δεν ήταν φονιάς ή τσαμπουκάς αλλά θα κάναμε πολύ κακό αυτό ήταν σίγουρο και μπορούσαμε και το θέλαμε.

Τότε κατάλαβα πως εκείνο που κάνει τη διαφορά δεν είναι η Πρόκληση μόνο, γιατί τέτοιες υπήρξαν πάρα πολλές τέτοιες υπάρχουν και στη καθημερινότητα μας και πρέπει όντως να αδιαφορούμε, όπως σωστά πράττουν οι στρατηγοί και οι αξιωματικοί μας γιατί η ουσία είναι αλλού.

Δεν αποφασίζεις να σφάξεις τον άλλο επειδή είναι βλάκας και σε προκαλεί αλλά άν σε βάζει σε κίνδυνο!Τότε το βλέπεις αλλιώς, πολύ περισσότερο αν απειλήσει κάποιον δικό σου, αλλάζεις βρε παιδί μου.

Παίρνω παράδειγμα απο τις εμπειρίες μου.Απο μαλακοπίτουρας χαρτογιακάς που ήμουνα -29 χρονών πήγα φαντάρος στο πεζικό λόγω σπουδών- και απορούσα πως με πήρανε κι ας πέρασα τις εξετάσεις για τις ειδικές δυνάμεις-, όταν χρειάστηκε ένιωσα πολύ δυνατός -σωματικά έτσι κι αλλιώς ήμουν πάντα δυνατός βοήθησε κι ο στρατός, αλλά το ψυχικό σθένος είναι κάτι διαφορετικό απο τη σωματική ρώμη ή διάπλαση δεν αποκτιέται προυπάρχει και καλλιεργείται- Ένιωσα την αυτοπεποίθηση της εκπαίδευσης μου, ένιωσα ακράτητη την ανάγκη να προστατεύσω τους δικούς μου την πατρίδα μου και εξαιρετικά αποφασισμένος να κάνω σοβαρή ζημιά και δεν με ένοιαζε για τίποτε το ίδιο είδα και στους συναδέλφους μου.

'Εχετε δει τι συμβαίνει σε ρινίσματα σιδήρου όταν πλησιάσει μαγνήτης; Αυτό ακριβώς συμβαίνει στους Έλληνες όταν χρειαστεί.

Είδα λοιπόν σε μένα και στα παιδιά αυτά εκείνο που κάθε μέρα βλέπουν οι ιθύνοντες στα στελέχη Ακρίτες κάθε ειδικότητας: την αποφασιστικότητα ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ.

Όταν χρειαστεί αντηχεί το: ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΠΑΡΩΝ!!! αυτό είναι που κάνει τη διαφορά αυτή είναι η διαφορά μας με πολλούς άλλους, έχουμε πολλά να προστατέψουμε.

Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ γιατί κάνει να φαίνεται αν και ποιοί είναι κοτούλες και πρέπει να απομακρυνθούν απο καίριες θέσεις και απο τους κατάλληλους ποιοί είναι οι άριστοι.
Λειτουργεί σαν κρισάρα -φίλτρο για την επιλογή των κατάλληλων και απο αυτούς την επιλογή των άριστων.

Στην περίπτωση που σας προανέφερα δεν μας διέταξαν να προχωρήσουμε μας ζήτησαν ποιός είναι εθελοντής.Τρομερή η διαφορά ξέρετε.
Απο όλους τους στρατιώτες που δήλωσαν ΠΑΡΩΝ - ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ δεν πήραν τυχαία κάποιους, πήραν τους πιο έμπειρους και τους άριστους, αυτοί ήταν οι πρώτοι που δέχονται πάντα το ΧΡΗΣΜΑ ΤΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗ έτσι και στη φάση που θυμάμαι.


Ξέρουν τι υλικό διαθέτουν και πως να το αξιοποιήσουν σε Ανάγκη-Πρόσκληση εκεί είναι η διαφορά και η ουσία.

Κίνδυνος απο τους Τούρκους πιλότους υπάρχει! μη τύχει και πέσει κανένας παταλός σε δικό μας αεροπλάνο, κατα τα άλλα άστους να αρμενίζουν στον αέρα και να θαυμάζουν αυτά για τα οποία δεν θα τους χαριστούμε, το ξέρουν καλά γιατί όταν χρειάζεται μαζέυουν τα φουστάνια τους και του δίνουν δρόμο.

'Εχουν γνώση οι φύλακες και τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, να ανησυχήσετε αν ποτέ δείτε τα Τούρκικα να πέφτουν γιατί τότε θα έχει υπάρξει απειλή κι όχι όταν προκαλούν, τώρα είναι πολύ υποδεέστεροι και οπλικά και κυρίως σε έμψυχο υλικό, οι δικοί μας έχουν πολλά να προστατέψουν και ξέρετε γιαυτό ακριβώς είναι απο τους καλύτερους παγκοσμίως.

το άρθρο αφορμή είναι το εξής

ΣΤΗΜΕΝΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ

H Aγκυρα σκηνοθέτησε παραβίαση του τουρκικού εναέριου χώρου από ελληνικό C-130 και χρησιμοποίησε την κόκκινη γραμμή για να διαμαρτυρηθεί, χωρίς αυτό να προβλέπεται από καμιά συμφωνία.Nαρκοθετεί τα Mέτρα Oικοδόμησης Eμπιστοσύνης Eλλάδας - Tουρκίας η Aγκυρα με την καταστρατήγηση όχι μόνο του μνημονίου Παπούλια - Γιλμάζ, αλλά και της συμφωνίας για τη λειτουργία της κόκκινης γραμμής μεταξύ των δύο αεροποριών σε περίπτωση κινδύνου.

Σκηνοθετώντας παραβίαση του τουρκικού εναέριου χώρου από αεροσκάφος C-130 της Πολεμικής Aεροπορίας το οποίο απογειώθηκε από τη Pόδο με κατεύθυνση την Aθήνα, η Tουρκία χρησιμοποίησε την κόκκινη γραμμή Eσκί Σεχίρ - Λάρισας για να διαμαρτυρηθεί. H κόκκινη τηλεφωνική γραμμή, σύμφωνα με τις ισχύουσες συμφωνίες, χρησιμοποιείται μόνο σε περίπτωση κινδύνου, προκειμένου να προστατευθούν ανθρώπινες ζωές.

Διαμαρτυρία
Tο σενάριο της δήθεν παραβίασης «στήθηκε» αμέσως μετά τη διαμαρτυρία του αρχηγού Tακτικής Aεροπορίας Γιάννη Πατσαντάρα για τις τουρκικές παραβιάσεις ανήμερα των Xριστουγέννων. O κ. Πατσαντάρας είχε τηλεφωνήσει την Παρασκευή στον Tούρκο ομόλογό του για να διαμαρτυρηθεί για τις τουρκικές παραβιάσεις και την καταπάτηση του μνημονίου Παπούλια - Γιλμάζ που υπογράφηκε το 1988 στη Bουλιαγμένη και προβλέπει παύση των ασκήσεων στο Aιγαίο κατά τη διάρκεια των θρησκευτικών εορτών. Oι Tούρκοι αρχικά υποστήριξαν ότι ο πτέραρχος έλειπε σε άδεια. Eπειτα από ένα τέταρτο, και με την επιμονή του Eλληνα αξιωματικού, ο αρχηγός της τουρκικής τακτικής αεροπορίας βγήκε στο τηλέφωνο και ευχήθηκε «καλά Xριστούγεννα». Στο επιχείρημα ότι οι Eλληνες σεβάστηκαν την τουρκική θρησκευτική εορτή και δεν πραγματοποίησαν ασκήσεις εκείνο το διάστημα, και συνεπώς οι πτήσεις ανήμερα των Xριστουγέννων συνιστούν προκλητική συμπεριφορά, ο Tούρκος πτέραρχος επαναλάμβανε διαρκώς στον Eλληνα ομόλογό του ότι απλώς εκτελούν την καθημερινή τους δραστηριότητα.

Xθες, πρώτη εργάσιμη μέρα μετά τα Xριστούγεννα, το Eσκί Σεχίρ χρησιμοποίησε τόσο την τηλεφωνική γραμμή που υπάρχει μεταξύ των δύο αεροποριών σε εθνικό επίπεδο όσο και τη NATOϊκή γραμμή που συνδέει τα δύο αεροπορικά στρατηγεία. Δηλαδή τηλεφώνησαν δύο φορές στη Λάρισα, δήθεν για να διαμαρτυρηθούν, ενώ δεν προβλέπεται από καμία συμφωνία η χρήση των απευθείας τηλεφωνικών γραμμών για τέτοιο λόγο.

Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που η Tουρκία επιχειρεί να αλλοιώσει τον χαρακτήρα της συγκεκριμένης τηλεφωνικής σύνδεσης η οποία συμφωνήθηκε τον Aπρίλιο του 2005. Tον περασμένο Mάιο, επιχειρήθηκε για πρώτη φορά αυτή η τακτική, όταν υποστηρίχθηκε ότι ελικόπτερο που πετούσε στη Σάμο παραβίασε τον τουρκικό εναέριο χώρο. Tότε, αλλά και χθες οι Eλληνες αξιωματικοί στο Eθνικό Kέντρο Aεροπορικών Eπιχειρήσεων απάντησαν ότι αυτά τα θέματα δεν προβλέπεται να αναφέρονται σε αυτή την τηλεφωνική γραμμή, η οποία υπάρχει για περιπτώσεις αποτροπής αεροπορικού ατυχήματος.

Iωάννα Hλιάδη

Mπαράζ παραβιάσεων στις γιορτές

Yπερπτήσεις σε ελληνικά νησιά δύο μέρες πριν από τα Xριστούγεννα και παραβιάσεις το πρωί των Xριστουγέννων, την ώρα που τελείωνε η Θεία Λειτουργία στις ορθόδοξες εκκλησίες, περιείχε το «μενού» της τουρκικής δραστηριότητας στο Aιγαίο τις μέρες που υποτίθεται ότι ισχύει το μορατόριουμ πτήσεων.

Στις δέκα και μισή το πρωί της Παρασκευής, ανήμερα Xριστούγεννα, οκτώ τουρκικά αεροσκάφη μπήκαν στον ελληνικό εναέριο χώρο, τα μισά από αυτά ήταν μάλιστα οπλισμένα. Eντονες ήταν οι διαμαρτυρίες των πιλότων αναχαίτισης, οι οποίοι σεβόμενοι το μορατόριουμ είχαν πάρει διαταγή να μην πετούν ανατολικά του 25ου μεσημβρινού τις μέρες που υπήρχε το τουρκικό Mπαϊράμι. Δύο μέρες νωρίτερα, τουρκικά αεροσκάφη πραγματοποίησαν τριπλή υπέρπτηση στο Φαρμακονήσι, το Aγαθονήσι και στους Φούρνους, πρώτη φορά ύστερα από πολλούς μήνες.

Συγκεκριμένα στις 23 Δεκεμβρίου: 2 τουρκικά αεροσκάφη πραγματοποίησαν υπέρπτηση στο Φαρμακονήσι, σε ύψος 8.900 πόδια. 4 τουρκικά αεροσκάφη πραγματοποίησαν υπέρπτηση στο Aγαθονήσι, σε ύψος 8.900 πόδια. 4 τουρκικά αεροσκάφη πραγματοποίησαν υπέρπτηση στους Φούρνους, σε ύψος 8.500 πόδια. Tο κλίμα στις μονάδες της Πολεμικής Aεροπορίας είναι τεταμένο, καθώς οι πιλότοι θεωρούν ότι, ενώ η Eλλάδα σέβεται τις συμφωνίες, η Tουρκία δεν επιδεικνύει τον αντίστοιχο σεβασμό.
ΕΘΝΟΣ


5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σοκαριστήκαμε τώρα!!!! Το κάνει αυτό η Άγκυρα??? Δεν είναι δυνατόν...

http://www.youtube.com/watch?v=T8-A46oJhP0

Ανώνυμος είπε...

Το θέμα τον παραβιάσεων από τουρκικά μαχητικά, υπεύθυνος για την αντιμετώπιση τους είναι ο αρχηγός και το επιτελείο της ελληνικής αεροπορίας , αυτός καθορίζει την στάση μας . Αυτός μεταφέρει την εικόνα στην κυβέρνηση και ανάλογα με την δράση του ανεβάζει η κατεβάζει το ηθικό τον πιλότων , ανάλογα και τα μηνύματα που εισπράττονται από την τουρκική αεροπορία. Και τελικά πόσο ταπεινωμένοι θα αισθανθούν οι Έλληνες .

Ανώνυμος είπε...

Η απάντηση στις προκλήσεις αποφασίζεται από την πολιτική ηγεσία. Ο στρατός μπορεί να χτυπήσει αλλά τι θα γίνει μετά και ποιοι θα μας συμπαρασταθούν και όλο το μετά το ελέγχουν οι πολιτικοί. Μην θέλετε να κατηγορήσετε τους στρατιωτικούς και κυρίως τους πιλότους.

Ανώνυμος είπε...

Μωρε, ούτε πολιτική δράση θέλει ούτε πολεμική επιχείρηση (που να μπλέκεις με τέτοια πράγματα) ένα "ατύχημα" θέλει, να πέσει ένα αεροσκάφος τουρκικό για να πιάσουν το νόημα. Άλλωστε οι Τούρκοι έχουν δείξει ξανά και ξανά ότι μόνο απο "λεπτότητες" τέτοιου είδους καταλαβαίνουν

ΓΠ

Ανώνυμος είπε...

1.16 ……. αλλά τι θα γίνει μετά και ποιοι θα μας συμπαρασταθούν …..ηττοπαθές ! μπορούν να δείξουν το ανάστημα τους πριν χτυπήσουν με ενέργειες αποτρεπτικές
Αλλά εάν χρειασθεί να διαλέξουμε τον χρόνο και τον τόπο εμείς .(όταν έριξαν τον Ηλιάκη καθήλωσαν τα αεροπλάνα τους από τον φόβο τον Ελλήνων πιλότων πιστεύοντας ότι θα αγνοήσουν διαταγές) και για όσους γνωρίζουν σε μια αναμέτρηση πόσες ημέρες αντέχει το αποθεματικό της Τουρκίας ? Eπιμένω στόχος το ηθικό μας .


Στόχος τους όχι το ηθικό μας αλλά η εξάσκηση με τους καλύτερους, Απλά μαθήματα παίρνουν οι άνθρωποι, αφήστε τους να μάθουν τίποτε, κρίμα είναι να πέφτουν πάνω στα ξένα αεροπλάνα όπως παλιότερα...!
μια παράκληση στους στρατηγούς κάντε και κανένα θερμό επεισόδιο-άσκηση να μαθαίνουν και οι πολιτικοί μας το χρειάζονται σαν συμπληρωματική μετεκπαίδευση!!!

Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2009

ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΑΣΑΝ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΤΟΙΜΟΠΟΛΕΜΟ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ

Quantcast



Η μικρή εξήγηση της μετατροπής του Φαλμεράιερ από Ελληνολάτρη σε Επίμαχο “εξολοθρευτή” της Ελληνικής συνέχειας.


Όχι, δεν μιλάμε για τα περί φυλετικής συνέχειας και αν το DNA των νεοελλήνων είναι ίδιο με του Περικλή ή του Ταμερλάνου (γι’ αυτό υπάρχει στο τέλος η απάντηση για όσους αγχώνονται).
Μιλάμε για μία απλή, πικρή αλήθεια που όμως ΚΑΝΕΙΣ δεν τολμά να ψελλίσει. Αντίθετα, οι κραυγές εναντίον του Φαλμεράιερ για τα περί φυλετικού αφανισμού είναι το προπύργιο της δειλίας μας ενώπιον των δικών μας ευθυνών για την κατάντια μας. Η φυλετική κληρονομιά άλλωστε δεν σημαίνει απολύτως τίποτε. ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Ιδιαίτερα όταν έχεις ξεπουλήσει κάθε αρετή που σου κληροδοτήθηκε και χρησιμοποιείς τον φυλετισμό για να κρύψεις την ηθική ανυπαρξία σου.


Διαβάστε λοιπόν τη μεγάλη αλήθεια που είπε ο Φαλμεράιερ και την έφερε στο φώς το εξαιρετικό Πόντος και Αριστερά:
“…Εδώ βρίσκεται το μυστικό της νίκης της ημισελήνου πάνω στο χριστιανισμό της Ανατολής. Ο Έλληνας είχε ξεχάσει τελείως την πολεμική τέχνη. Και ο αγροίκος Τούρκος, όταν ξεσπάθωσε να κατακτήσει την κληρονομιά των Παλαιολόγων και των Κομνηνών, βρήκε μπροστά του ‘εναν τρέμοντα, αλλά ελπίζοντα σε μια από θαύμα σωτηρία φοβισμένο αντίπαλο. Στο πέρασμα του χρόνου τα πράγματα είχαν αλλάξει τόσο πολύ, που οι εγγονοί των αρχαίων εκείνων ανδρών, οι οποίοι κάποτε στις Πλαταιές και στη Σαλαμίνα διαπληκτίζονταν ποιοι θα πρωτοπολεμήσουν για την ελευθερία του ανθρώπινου γένους, τώρα είχαν καταντήσει να πιστεύουν ότι θα σπιλωθούν αν έπιαναν τα όπλα για να επιδιώξουν να υπερασπιστούν μ’ αυτά την πατρίδα ενάντια στους βαρβάρους…”


Κάθε λέξη αυτής της παραγράφου μπορεί να προσδιορίσει την ολέθρια μετάλλαξη που οδήγησε στις σφαγές και τους εξανδραποδισμούς δεκάδων εκατομμυρίων γηγενών της Ανατολής από την μισάνθρωπη λαίλαπα.


Ένα πέπλο λήθης και αυτοκαταστροφής έπεσε πάνω σε ελεύθερους ανθρώπους, μετατρέποντας τους σε “ποίμνιο” έτοιμο για σφαγή.
Οι λατρευτικές συνήθειες έγιναν άκρατος μεσσιανισμός και η αυτοδύναμη, ορθολογική ύπαρξη έγινε “μετά θάνατον σωτηρία” καθιστώντας εύκολο το έργο των σφαγέων.
Κοινώς, “σφάξε με αγά μου ν’ αγιάσω”.


Ήταν επόμενο, όταν η διάθεση για προσφορά στο σύνολο, η προστασία της Πατρώας Γης ως αυθύπαρκτη ευθύνη, η αποστασιοποίηση από το περιοριστικό Εγώ για το συνολικό καλό μετατρέπονται σε αυτιστική διάθεση συγχώρεσης και μοιρολατρική πορεία εγκατάλειψης του υπέρτατου Θείου δώρου της ζωής.


Για αυτή τη μετάλλαξη της έννοιας της Πίστης θα αναφερθούμε σε άλλο άρθρο. Η απάντηση δεν είναι η διαφαινόμενη “του δόγματος” αλλά απλώς οι μεθοδεύσεις του εκάστοτε εξουσιαστικού Ιερατείου που δεν θέλει ελεύθερους πολίτες αλλά φοβισμένους αμνούς ποτισμένους με μεταφυσικό τρόμο να παραδίδουν οικειοθελώς την Ελευθερία τους σε διάφορες ολιγαρχίες Φεουδαρχικού τύπου.


Για να επιστρέψουμε όμως στο “φαινόμενο Φαλμεράιερ”, ας δούμε τι γράφει το Π&Α για ένα έργο του που αποσιωπείται και μπορεί να δώσει μία πρώτη απάντηση στα ανωτέρω:
Γιατί άραγε οι γνώστες αποσιωπουν πλήρως ένα άλλο εξίσου -άν όχι περισσότερο- σημαντικό έργο του Φαλμεράϊερ, το “Geschichte des Kaiserthums von Trapezunt” (Ιστορία της Αυτοκρατορίας της Τραπεζούντας), που εκδόθηκε στο Μόναχο το 1827.
Εκεί ο Φαλμεράιερ φαίνεται να βρίσκεται στον αντίποδα των “κατασκευαστών”, εφόσον αποδέχεται τη συνέχεια των Ελλήνων και θεωρεί ότι το ελληνικό έθνος υπήρχε διαρκώς και συνεχώς από τους ομηρικούς χρόνους, ως διακριτή οντότητα, χωρίς ιδιαίτερες “μεταμορφώσεις”.
Ο Φαλμεράιερ θεωρεί Έλληνες -με τη σημασία που δίνουν οι δυτικοί του 19ου αιώνα- τους μεσαιωνικούς Ρωμιούς .
Γράφει στον Πρόλογο του “Geschichte des Kaiserthums von Trapezunt“ :
“Η ιστορία της Αυτοκρατορίας της Τραπεζούντας… οδηγεί τον αναγνώστη στο χρόνο, μέχρι το παρηκμασμένο ανάκτορο του αρχαίου ελληνικού μεγαλείου… Ο χαρακτήρας τους είναι τραγικός, όπως και η όλη ιστορία της ελληνικής φυλής….”
Ο Φαλμεράιερ αναφέρεται ειδικά στους Έλληνες του Πόντου ως αδιάλειπτη συνέχεια της Ελληνικής φυλής. Ο Φαλμεράιερ βέβαια θα εξαιρούσε την Τραπεζούντα από τον ανωτέρω πικρό ορισμό (ίσως και να ισχυροποιούσε τα επιχειρήματα του) εάν γνώριζε πως οι Πόντιοι θα γλίτωναν την εξολόθρευση λόγω της αυτοοργάνωσης και του αντάρτικου σε αντίθεση με τους υπόλοιπους Χριστιανικούς πληθυσμούς που σε πολλές περιπτώσεις εξολοθρεύτηκαν μέχρις ενός.


Πως όμως ο Φαλμεράιερ “μεταλλάχθηκε” σε στυγνό θιασώτη της Οθωμανικής αυτοκρατορίας σε βαθμό μάλιστα να θεωρείται ως ο “πατέρας” της φυλετικής αμφισβήτησης και “καθαρότητας” των νεοελλήνων;
Διαβάστε ενδεικτικά πάλι από το Π&Α:
Βεβαίως ελάχιστοι από τους νεοέλληνες οπαδούς του αναρωτήθηκαν, πώς είναι δυνατόν, τι σκοπιμότητες υπήρξαν και τι δουλείες εξυπηρετήθηκαν, ώστε το 1827 να γράφει τα παραπάνω και τρία χρόνια αργότερα να αγνοεί τελείως την ύπαρξη συμπαγών ελληνόφωνων ομάδων στο Μωριά (Τσακωνιά, Μάνη κ.ά.), αλλά και στα υπόλοιπα Βαλκάνια (Θεσσαλία, περιοχή του Ολύμπου και σημαντικές, διόλου ευκαταφρόνητες περιοχές σ’ όλη τη Μακεδονία, Ήπειρο, Θεσαλονίκη, Χαλκιδική, Ανατολική Θράκη και Κωνσταντινούπολη, Ανατολική Ρωμυλία κ.ά.) , καθώς και στα νησιά (Αιγαίο, Κύπρος, Κρήτη) και στην Ιωνία και να γράφει ακραίες -σχεδόν ρατσιστικές- υπερβολές:
“Η Ελληνική φυλή έχει τελείως εξολοθρευθή από την Ευρώπη. Η φυσική ομορφιά, το μεγαλείο του πνεύματος, η απλότητα των συνηθειών, η καλλιτεχνική δημιουργία, οι αθλητικοί αγώνες, οι πόλεις, τα χωριά, το μεγαλείο των μνημείων και των αρχαίων ναών, ακόμα και το όνομα του λαού, έχουν εξαφανισθή από την Ελλάδα… Ούτε μία απλή σταγόνα αίματος, γνησίου ελληνικού αίματος, δεν τρέχει στις φλέβες των χριστιανών κατοίκων της σημερινής Ελλάδας. Μιά τρομερή καταιγίδα διασκόρπισε έως την πιό απόμακρη γωνιά της Πελοπονήσου μιά νεά φυλή συγγενή προς την μεγάλη φυλή των Σλάβων. Οι Σκύθες-Σλάβοι, οι Ιλλυριοί-Αρβανίτες, οι συγγενικοί με τους Σέρβους και τους Βουλγάρους λαοί, είναι εκείνοι που τώρα ονομάζουμε Ελληνες. Ενας λαός με σλαβικά χαρακτηριστικά , τοξοειδείς βλεφαρίδες και σκληρά χαρακτηριστικά Αλβανών βοσκών του βουνού, που φυσικά δεν προέρχεται από το αίμα του Νάρκισου, του Αλκιβιάδη και του Αντίνοου. Μόνο μία δυνατή ρομαντική φαντασία μπορεί να ονειρεύεται ακόμα μιά αναγέννηση των αρχαίων Ελλήνων… Ενα διπλό στρώμα από ερείπια και ο βόρβορος δύο νέων και διαφορετικών λαών σκεπάζει τους τάφους των αρχαίων Ελλήνων. Τα αθάνατα έργα του αρχαίου ελληνικού πνεύματος και μερικά ερείπια, που βρίσκονται στην Ελλάδα, αποτελούν τώρα την μόνη απόδειξη πως πριν από πολλά χρόνια υπήρχε ένας λαός σαν τους Ελληνες.”


Βεβαίως, οι φιλίστορες γνωρίζουν αυτό που πολλοί απέκρυψαν. Το 1830 ο Φαλμεράιερ έχει ήδη προσχωρήσει στη θεωρία περί ακεραιότητας της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και ακριβώς γι αυτό θα έπρεπε να υπονομευτεί το φιλελληνικό αντιαπολυταρχικό ευρωπαϊκό ρεύμα, το οποίο υπήρξε και ο κύριος σύμμαχος των επαναστατών. Κ
Και ο καλύτερος τρόπος ήταν να αμφισβητηθεί η ελληνικότητα των επαναστατών και να καλλιεργηθούν τα αντισλαβικά αντανακλαστικά των δυτικών… Και αυτό μέσα από την επιλεκτική ανάδειξη στοιχείων και αποσιώπηση των ενοχλητικών…




Μεροκαματιάρης” λοιπόν και ο Φαλμεράιερ, κατά τη συνήθη Οθωμανική πρακτική με τα γρόσια που διατηρείται μέχρι τις ημέρες μας.
Εδώ λοιπόν φαίνεται ξεκάθαρα πως το σημαντικό δεν είναι η “φυλετική καθαρότητα” όταν ένας λαός διακρίθηκε για τον πολιτισμό, τις αρχές και την συνολική του προσφορά όταν οι γείτονες τεμάχιζαν παιδιά και γυναίκες με “νομοσχέδιο”.


Η διαφύλαξη των ηθικών αξιών είναι αυτή που μετράει.
Γιατί μπορεί ο Σουηδός υπουργός να έχει μετοχές σε Τουρκικές επιχειρήσεις και να στηρίζει την Τουρκία.
Μπορεί ο γερουσιαστής να λαμβάνει κονδύλι για να υπερασπίζεται τις Τουρκικές θέσεις. Μπορεί η ομοφυλόφιλη Αμερικανίδα λειτουργός να εκβιάζεται από πράκτορα της ΜΙΤ.
Αυτοί όμως δεν είναι “φυλετικά Έλληνες”.


Αντίθετα, ο Χριστοφοράκος και όλο το συφερτό που συναναστρεφόταν μαζί του μπορεί να καμαρώνουν για την “Άρεια” Ελληνική καταγωγή τους, ακόμα και να κατηγορούν τον Φαλμεράιερ στις δημόσιες τοποθετήσεις τους.


Αυτό όμως δεν τους εμπόδισε να γίνουν έρμαια της Τουρκίας λαμβάνοντας αφειδώς το περιβόητο 2% της Siemens και έπειτα να εξυπηρετούν τους σπόνσορες τους: http://olympia.gr/2009/10/01/turkish-money-to-greek-politicians/






Τι να την κάνεις λοιπόν τη “φυλετική καθαρότητα”, όταν γίνεσαι γιουσουφάκι για έναν λεμονοστίφτη; Α ρε Ισοκράτη, όσο πας γίνεσαι και πιο επίκαιρος…
Και όσοι αγχωθήκατε μήπως κατάγεστε από τον …Μουλά Ομάρ και όχι τον Απόλλωνα, ηρεμείστε. Η απάντηση είναι εδώ:
Έρευνα των Πανεπιστημίων του Στάνφορντ των ΗΠΑ και της Παβίας της Ιταλίας απαντά ευθέως στον περιβόητο Φαλμεράγερ.
ΚΑΘΑΡΟ (σσΟ: μη χε…) ΤΟ DNA ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!
Δεν έχει επηρεασθεί από τους Σλάβους ούτε από τους Τούρκους, παρά τα 400 χρόνια σκλαβιάς.


Evτυπωσιακό! To DNA (γενετική σύσταση) των Ελλήνων καταδεικνύει πως σε ποσοστό 99,5% πρόκειται για καθαρά καυκάσια φυλή (λευκή φυλή)! Γεγονός που σημαίνει πως η συνεισφορά στη γενετική σύσταση των Ελλήνων, άλλων πληθυσμιακών ομάδων, εκτός της λευκής, αποτελεί ελάχιστο ποσοστό, μικρότερο του 0,5%!


To DNA των Ελλήνων, όπως έδειξε πρόσφατη διεθνής πανεπιστημιακή έρευνα, δεν έχει επηρεασθεί από τους Σλάβους, -όπως ισχυρίζονται ορισμένοι- ούτε από τους Τούρκους παρά τα 400 χρόνια σκλαβιάς! Ουσιαστικά έτσι έχουμε τη σύγχρονη επιστημονική απάντηση στις θεωρίες του Φαλμεράγερ. Καταρρίπτεται επίσης, μια άλλη θεωρία που ισχυριζόταν ότι οι Αρχαίοι Έλληνες, ήταν μαύροι… Ε, δεν υπήρξαν ποτέ μαύροι!


Δεν είναι λίγοι όσοι υποστήριξαν και έγραψαν περί «Μαύρης Αθηνάς» (για τη Θεά Αθηνά) και πολλές άλλες θεωρίες χωρίς καμιά επιστημονική υπόσταση. Όλες αυτές οι …ανθελληνικές -θα έλεγε κανείς- θεωρίες καταρρίφθηκαν, όχι μόνον από μία έρευνα, αλλά από επτά διαφορετικές μεγάλες επιστημονικές έρευνες, Ευρωπαίων και Αμερικανών ερευνητών.


Ο καθηγητής του Τομέα Γενετικής, Ανάπτυξης και Μοριακής Βιολογίας του ΑΠΘ, Κωνσταντίνος Τριανταφυλλίδης, και η ερευνητική του ομάδα συμμετέχουν σε διεθνή ερευνητικά δίκτυα, των οποίων απώτερος στόχος είναι να ιχνηλατηθεί η βιολογική ιστορία των ευρωπαϊκών πληθυσμών.


Ο συντονισμός της συγκεκριμένη έρευνας, η οποία αφορά στη γενετική σύσταση των Ελλήνων -και άλλων λαών- έγινε από το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ των ΗΠΑ, την ερευνητική ομάδα του κ. Τριανταφυλλίδη και το Πανεπιστήμιο της Παβίας της Ιταλίας.


Η ταυτότητα της έρευνας.
Συμμετείχαν, επίσης, άλλα 5 ερευνητικά εργαστήρια διαφόρων χωρών (από τη Βαγδάτη μέχρι τη Μόσχα). Τα αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύθηκαν στο αμερικανικό περιοδικό «Γενετική του Ανθρώπου».


Τίτλος της έρευνας
«Η προέλευση, διασπορά και διαφοροποίηση των απλοομάδων Ε και J, του χρωμοσώματος Υ: Συμπεράσματα για τη νεολιθική αποίκιση της Ευρώπης και μετέπειτα μεταναστευτικά γεγονότα στην περιοχή της Μεσογείου».


Στην εργασία, χρησιμοποιήθηκαν 44 δείκτες DNA του χρωμοσώματος Υ και προσδιορίστηκε η γενεοτυπική σύσταση στο χρωμόσωμα Υ σε 2.400 άνδρες από 29 διαφορετικούς πληθυσμούς (από την Ευρώπη, τη Μεσόγειο, τη Μικρά Ασία, την Αφρική και την Κίνα). Από την Ελλάδα αναλύθηκε η γενετική σύσταση 143 ανδρών. Ιδιαίτερο βάρος δόθηκε στη διερεύνηση των απλοομάδων Ε και J του χρωμοσώματος Υ.


Μεταδώσαμε το γενετικό μας κώδικα και στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Ιδιαίτερη σημασία έχει το γεγονός ότι στην έρευνα δεν αποκαλύφθηκε μογγολική προέλευση στο DNA των Ελλήνων. Κι έχει ιδιαίτερη σημασία, διότι οι Τούρκοι είχαν καταλάβει την Ελλάδα για 400 χρόνια και όλοι θα περίμεναν πως θα υπήρχε κάποια σχέση στο DNA των δύο λαών.


Κι, όμως, δεν έχει επηρεασθεί ούτε στο ελάχιστο.
«Με 400 χρόνια σκλαβιάς περιμέναμε πως θα υπήρχε κάποια μογγολική υπογραφή.


Δεν διαπιστώθηκε κάτι τέτοιο και δεν μιλάω μόνο για μία μελέτη, μιλάω για αποτελέσματα άλλων 7 μελετών, διαφόρων ερευνητών που βγάζουν αυτό το αποτέλεσμα. Συγκεκριμένα, σε 925 δείγματα Ελλήνων ανδρών, δείχνουν ότι μόνον κατά 0,4% οι Έλληνες δεν είναι Καυκάσιοι. Δεν αλλάζει αυτό με τίποτε. Οι Έλληνες είναι καυκάσια φυλή».


Το ίδιο, όμως, δεν ισχύει για τους Ισπανούς. Η κατάληψη της Ισπανίας από τους Άραβες τεκμηριώνεται στην έρευνα, εφόσον οι Άραβες άφησαν την «υπογραφή» τους και το DNA τους. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι σε σημαντικό ποσοστό οι σημερινοί κάτοικοι της Ισπανίας έχουν αραβική προέλευση. Η μελέτη κατέρριψε επίσης, μια άλλη θεωρία που ισχυρίζονταν ορισμένοι, πως οι Έλληνες, την εποχή του μεγάλου πολιτισμού, τον 4ο και 5ο π.Χ. αιώνα, ήταν μαύροι. Όλες οι μελέτες τεκμηριώνουν τη γενετική συνέχεια του ελληνικού πληθυσμού» είναι η επισήμανση του καθηγητή, ο οποίος αναφέρει και κάτι άλλο εξίσου σημαντικό:


«Σε μεγάλο ποσοστό, οι Έλληνες μεταδώσαμε το DNA και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Το DNA των Ελλήνων, “μοιάζει” πιο πολύ με αυτό των Ιταλών πρώτα, μετά με των Γάλλων, στη συνέχεια με των Ισπανών και τελευταία με των Τούρκων.


Τα στοιχεία της έρευνας μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές άλλες περιπτώσεις, όπως: Τεστ πατρότητας, εγκληματικές υποθέσεις και, κυρίως, χρησιμοποιούνται για να βρεθεί η προδιάθεση των ατόμων για διάφορες ασθένειες».


Η υπογραφή των Ελλήνων αποκαλύπτεται στη Νότια Ιταλία.
Ο Κ. Τριανταφυλλίδης αναφέρεται στην έρευνα και στα κύρια συμπεράσματα της:
«Βασικό συμπέρασμα της έρευνας είναι το εξής: Από τη Νότια Βαλκανική, δηλαδή, από τις πεδιάδες της Θεσσαλονίκης, της Κεντρικής Μακεδονίας και της Θεσσαλίας ξεκίνησε η μετακίνηση των εποίκων, ακολουθώντας την κοιλάδα του Αξιού και κατόπιν του Δούναβη και
έφτασαν στις βόρειες περιοχές. Οι Έλληνες δηλαδή, ξεκίνησαν και πήγαν στην Ευρώπη από τη Μακεδονία και άλλες περιοχές και μετέφεραν με τον πολιτισμό τους και το DNA τους στη
Δυτική Ευρώπη».


Στο σημείο αυτό, ο καθηγητής καταρρίπτει και τον ισχυρισμό ότι έχουμε επηρεασθεί -γενετικά- από τους Σλάβους:
«Όπως γνωρίζουμε σε διάφορες περιόδους έχουν έρθει Σλάβοι στην Ελλάδα. To DNA των Ελλήνων δεν έχει ουδεμία σχέση με αυτό των Σλάβων. Τα στοιχεία μας δείχνουν ότι η ομάδα, που χαρακτηρίζει τους Σλάβους, έχει μία συχνότητα 50% σε αυτούς και μια συχνότητα 10% στους Έλληνες, όση είναι και στην Εγγύς Ανατολή.


Γεγονός που σημαίνει ότι οι επιμειξίες ανάμεσα στους Σλάβους και τους Έλληνες πρέπει να έγιναν σε τόσο μικρή συχνότητα, ούτως ώστε να μη διαπιστώνονται σήμερα με τις μεθοδολογίες DNA. Σημαντικό στοιχείο με μεγάλη σημασία είναι το εξής: Η σύγκριση του DNA των κατοίκων της Ελλάδας και ειδικότερα της Πελοποννήσου, με εκείνο των κατοίκων της Νότιας Ιταλίας δείχνει ότι οι κάτοικοι της Ιταλίας, -Απουλία, Καλαβρία- σε ποσοστό περίπου 20%, έχουν το ίδιο DNA με τους Έλληνες. Είναι γνωστό ότι οι περιοχές αυτές αποικίστηκαν σε ιστορικούς χρόνους από Έλληνες, π.χ. Πελοποννήσιους. Στην εργασία ελέγχθηκε η γενετική συνεισφορά των Ελλήνων αποίκων σε σχέση με τους πιθανούς νεολιθικούς κατοίκους της εποχής. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το χρωμόσωμα Υ, σε ποσοστό τουλάχιστον 7% των ανδρών της Καλαβρίας και 22% της Απουλίας, προέρχεται από Έλληνες.


Για άλλη μία φορά τεκμηριώνεται ότι η Μεγάλη Ελλάδα αποτελείτο κυρίως, από ελληνικούς πληθυσμούς και θα μπορούσαμε να πούμε ότι το αποτύπωμα, η υπογραφή αυτών των Ελλήνων, εξακολουθεί να αποκαλύπτεται ύστερα από 2.500 χρόνια μετά, πάλι, στους κατοίκους της Νότιας Ιταλίας».


πηγή Απογευματινή της κυριακής

ΟΙ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ 2009-2023

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ