ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΣΚΟΠΕΥΤΕΣ, ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΤΕΧΝΗ,

Αναζήτηση

Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Η ΖΙΜΕΝΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΌΤΙ ΚΑΛΩΣ ΕΓΙΝΑΝ ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ





  • 110 χρόνια αυξανόμενης δραστηριότητας-XΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΗΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ- στην Ελλάδα.

    1900
    Πρώτη αντιπροσώπευση του Ομίλου Siemens στην Ελλάδα μέσω της εταιρείας Ζαχαρίου & Σία.

    ( της 10 Φεβρουαρίου, 2012)
    Π. Löscher
    Π. Löscher
    R. Busch
    R. Busch
    Β. Ederer
    Β. Ederer
    Κ. Helmrich
    Κ. Helmrich
    J. Kaeser
    J. Kaeser
    Β. Kux
    Β. Kux
    Η. Requardt
    Η. Requardt
    Σ. Russwurm
    Σ. Russwurm
    PY Solmssen
    PY Solmssen
    Μ. Suess
    Μ. Suess

    • Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Siemens AG
    • Γεννήθηκε στις 17 Σεπτεμβρίου, 1957 Villach, Αυστρία

    Εκπαίδευση

    • Σπούδασε οικονομικά στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης Οικονομικών και Διοίκησης Επιχειρήσεων και στο Κινεζικό Πανεπιστήμιο του Χονγκ Κονγκ
    • Πανεπιστήμιο της Βιέννης Οικονομικών και Διοίκησης Επιχειρήσεων, MBA
    • Το Harvard Business School, Πρόγραμμα Προηγμένης Διαχείρισης

    Επαγγελματική ιστορία

    1985

    • Kienbaum und Partner
      - Σύμβουλος Διαχείρισης

    1988

    • Η Hoechst Ομίλου (που συγχωνεύθηκαν με την Rhone Poulenc Rohrer)
      - Διάφορα διευθυντικές θέσεις στην Ισπανία, τις ΗΠΑ, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιαπωνία

    2000

    • Aventis Pharma Ltd, Ιαπωνία
      - Πρόεδρος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος

    2002

    • Amersham plc, Ηνωμένο Βασίλειο (που αποκτήθηκαν από την General Electric)
      - Πρόεδρος της Amersham Υγείας και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, Ηνωμένο Βασίλειο
      - Γενικός Επιχειρησιακός Διευθυντής και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, Ηνωμένο Βασίλειο

    2004

    • General Electric Company (GE)
      - Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της GE Healthcare βιο-επιστήμες, η GE Healthcare, Ηνωμένο Βασίλειο
      - Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής

    2006

    • Merck & Co, Inc
      - Πρόεδρος της Παγκόσμιας Ανθρώπινη Υγεία

    Juli 2007

    • Εγγραφή Siemens AG
      - Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος

    Εξωτερικές θέσεις

    • Πρόεδρος της Ασίας-Ειρηνικού της Επιτροπής γερμανικά επιχειρήσεων (APA)
    • Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Στρογγυλής Τράπεζας Βιομηχάνων (ERT)
    • Συμπρόεδρος της Στρογγυλής Τράπεζας των βιομηχάνων ΕΕ-Ρωσίας »(IRT)
    • Μέλος του εποπτικού συμβουλίου της Munich Re AG

    Διακρίσεις

    • Επίτιμο Διδάκτορα της Μηχανικής, Michigan State University, ΗΠΑ 2008
    • Μεγάλη τιμητική διάκριση της τιμής σε χρυσό για υπηρεσίες προς τη Δημοκρατία της Αυστρίας, 2010
    • Επίτιμο Καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Tongji, Κίνα 2011

Δρ Gerhard Cromme

Πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου της Siemens AG
και η ThyssenKrupp AG
Μέλος από: 1/23/2003

Berthold Huber *

Πρώτη Πρόεδρος Αναπληρωτής
Πρόεδρος Πρώτον, η IG Metall
Μέλος από: 7/1/2004

Ο Δρ Josef Ackermann

Δεύτερος Αντιπρόεδρος Πρόεδρος
Πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, η Deutsche Bank AG
Μέλος από: 1/23/2003

Lothar * Adler

Πρόεδρος του Κεντρικού Συμβουλίου Έργων της Siemens AG
Μέλος από: 1/23/2003

Ο Jean-Louis Beffa

Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Compagnie de
Saint-Gobain SA
Μέλος από: 1/24/2008

Gerd von Brandenstein

Οικονομολόγος
Μέλος από: 1/24/2008

Michael Diekmann

Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Allianz SE
Μέλος από: 1/24/2008

Ο Δρ Χανς Μάικλ Γαλατία

Μέλος του εποπτικού συμβουλίου
Μέλος από: 1/24/2008

Καθ. Δρ Peter Gruss

Πρόεδρος του Max-Planck για την
Πρόοδο της Επιστήμης eV
Μέλος από: 1/24/2008

Bettina Haller *

Πρόεδρος του Συμβουλίου Συνδυάστε Έργων, η Siemens AG
Μέλος από: 4/1/2007

Hans-Jürgen * Hartung

Πρόεδρος του Συμβουλίου Έργων, Τομέας Ενέργειας της Siemens, Erlangen, Γερμανία
Μέλος από: 1/27/2009

Ο Δρ Nicola LEIBINGER-Kammüller

Πρόεδρος και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της TRUMPF GmbH + KG ΣΙΑ
Μέλος από: 1/24/2008

Harald Kern *

Μέλος του Κεντρικού Συμβουλίου Έργων της Siemens AG
Μέλος από: 1/24/2008

Jürgen Kerner *

Εκτελεστικό Μέλος Δ.Σ. της IG Metall
Μέλος από: 1/25/2012

Werner Mönius *

Πρόεδρος της Επιτροπής Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Siemens
Μέλος από: 1/24/2008

Håkan Samuelsson

Μέλος από: 1/24/2008

Δρ Rainer Sieg *

Πρόεδρος της επιτροπής του εκπροσώπου Τύπου,
η Siemens ομάδα
πρόεδρος της Κεντρικής Επιτροπής του εκπροσώπου Τύπου,
η Siemens AG
Μέλος από: 1/24/2008

Birgit Steinborn *

Αναπληρωτής Πρόεδρος του Κεντρικού Συμβουλίου Έργων, η Siemens AG
Μέλος από: 1/24/2008

Κύριος του Iain Vallance Tummel

Πρόεδρος, Amsphere ΕΠΕ
Μέλος από: 1/23/2003

Sibylle Wankel *

Εισαγγελέα της Βαυαρίας περιφερειακή έδρα, η IG Metall
Μέλος από: 4/1/2009

Το εποπτικό συμβούλιο της Siemens AG έχει 20 μέλη. Όπως προβλέπεται από το γερμανικό νόμο περί συνδιαχείρισης, το ήμισυ των μελών εκπροσωπούν μετόχους της Εταιρίας, αντιπροσωπεύουν και το μισό προσωπικό της Εταιρείας. Οι εκπρόσωποι των μετόχων εξελέγησαν στις Συνέλευση των Μετόχων της στις 24 Ιανουαρίου 2008, και οι εκπρόσωποι των εργαζομένων, των οποίων τα ονόματα σημειώνονται με αστερίσκο (*), είτε έχουν εκλεγεί από μία συνέλευση των εκπροσώπων των εργαζομένων στις 27 Σεπτεμβρίου 2007, με ισχύ από τη λήξη της συνεδρίασης των Μετόχων της στις 24 Ιανουαρίου 2008, ή να αντικατασταθεί με έναν εκπρόσωπο των εργαζομένων ο οποίος παραιτήθηκε από το Εποπτικό Συμβούλιο. Το εποπτικό συμβούλιο εκλέγεται για πέντε χρόνια.

Κεντρικά Γραφεία

Siemens Aktiengesellschaft
Wittelsbacherplatz 2
80333 Μόναχο
Γερμανία
Tηλ. 49 89 636-00
Φαξ: +49 89 636 - 3424 2

Πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου

Gerhard Cromme

Διοικητικό Συμβούλιο

Peter Löscher (Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος)
του Roland Busch
Brigitte Ederer
Κλάους Helmrich
Joe Kaeser
Barbara Kux
Χέρμαν Requardt
Siegfried Russwurm
Peter Y. Solmssen
ο Michael Suess

Εγγεγραμμένοι γραφεία

Βερολίνο και το Μόναχο, Γερμανία

Εμπορικά μητρώα

Βερολίνο-Charlottenburg, HRB 12300
Μόναχο, HRB 6684

Αριθμό εγγραφής ΦΠΑ

DE129274202

Υπεύθυνος σύμφωνα με το άρθρο 55, σημείο 2 της Συμφωνίας Διακρατικής γερμανική τηλεόραση (Rundfunkstaatsvertrag)

Stephan Heimbach 
Siemens Aktiengesellschaft 
Εταιρικής Επικοινωνίας 
και την κυβέρνηση Υποθέσεων 
Wittelsbacherplatz 2 
80333 Μόναχο 
Γερμανία





Με την ψήφο 164 βουλευτών από το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ πέρασε τελικά από την Ολομέλεια η ρύθμιση για τη Siemens. Η εταιρεία θα καταβάλλει στο ελληνικό δημόσιο 80 εκατ. ευρώ για συμψηφισμό απαιτήσεων, 

TΟΥΣ ΧΡΩΣΤΑΓΑΜΕ ΚΙΟΛΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΙΣΟΦΑΡΙΣΟΥΝ,ΥΠΟΨΗ ΜΟΝΟ Ο ΚΑΣΤΑΝΙΔΗΣ ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ ΠΡΟΣΤΙΜΟ 200 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΚΑΙ  ΟΙ ΖΗΜΙΕΣ  ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΑ 20 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΑΓΟΡΑΠΩΛΗΣΙΕΣ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΟ ΛΑΔΑΚΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ 1/10 ΠΗΓΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΙΖΕΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΝΟΕΙΤΕ Ε ΝΑ ΜΗ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΤΙΣ ΤΟΥΣ;
ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΤΡΗΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΑΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΦΤΗΝΑ ΣΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ!!!

90 εκατ. ευρώ για τη χρηματοδότηση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, επένδυση 100 εκατ. ευρώ στη Siemens Ελλάς και ενδεχόμενη κατασκευή εργοστασίου προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ.

Σε αντάλλαγμα, η ελληνική πλευρά απαλλάσσει τη Siemens από κάθε αστική ή διεκδικητική αξίωση σε σχέση με το σκάνδαλο, ενώ η συμφωνία δεν απαλλάσσει τη Siemens από ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες.

Υπενθυμίζεται πως η ζημία για το ελληνικό δημόσιο, είχε υπολογιστεί από την Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής σε 2 δισ. ευρώ.
ΦΘΗΝΑ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ.

Τη ρύθμιση υπερψήφισαν 164 βουλευτές από το ΠΑΣΟΚ και τη Νέα Δημοκρατία, πλην του Φραγκίσκου Παρασύρη, που καταψήφισε, και της Άννας Νταλάρα που ψήφισε «παρούσα».

ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΩΝ -ΤΥΧΑΙΑ; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΑΛΙΑ ΚΑΡΑΒΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΗΞΕΡΕ ΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΣΥΜΒΕΙ-

Εκτός της ρύθμισης για τη Siemens, για την οποία ζητήθηκε ονομαστική ψηφοφορία εκ μέρους του ΛΑΟΣ,

ΕΙΧΑΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗ ΨΩΛΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΠΟΥ ΤΗ ΒΑΖΕΤΕ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΒΑΖΑΤΕ ΤΗ ΨΩΛΗ ΣΑΣ ΣΕ ΣΦΗΚΟΦΩΛΙΑ ΚΡΕΤΙΝΟΙ.




 σε ψηφοφορία τέθηκε η ρύθμιση για τη διάθεση κατεψυγμένων αρτοσκευασμάτων- και πάλι από τον ΛΑΟΣ. Η κοινοβουλευτική ομάδα του ΚΚΕ προκάλεσε ονομαστικές ψηφοφορίες για άλλα 11 άρθρα. Τα αποτελέσματα αναλυτικά, έχουν ως εξής:

Άρθρο 207 (Τροποποίηση διατάξεων που αφορούν την Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων): 195 θετικές ψήφοι και 45 αρνητικές.
Άρθρο 208 (Συμπλήρωση διατάξεων για έργα ΟΛΠ): 196 θετικές ψήφοι και 44 αρνητικές.
Άρθρο 209 (Συμπλήρωση διατάξεων για έργα ΟΛΘ): 196 θετικές ψήφοι και 44 αρνητικές.
Άρθρο 210 (Συμπλήρωση διατάξεων για λιμενικά έργα): 195 θετικές ψήφοι και 45 ενάντιες.
Άρθρο 213 (Θέματα ΝΑΤ): 172 θετικές ψήφοι και 68 αρνητικές.
Άρθρο 220 (Συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας σε ακτοπλοϊκές εταιρείες): 172 θετικές ψήφοι, έναντι 68 αρνητικών.
Άρθρο 221 (Διετής παράταση στην προθεσμία αντικατάστασης πλοίου με άλλο ανώτερης κατηγορίας): 173 θετικές ψήφοι, έναντι 67 αρνητικών.
Άρθρο 222 (Πλήρης απελευθέρωση καμποτάζ στην κρουαζιέρα): 195 θετικές ψήφοι, έναντι 45 αρνητικών.
Άρθρο 225 (Εκπαίδευση σπουδαστών των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού και σε πλοία με μη ελληνική σημαία, υπό την προϋπόθεση της εργασίας, εκεί, ενός τουλάχιστον Έλληνα αξιωματικού): 202 θετικές ψήφοι, έναντι 38 αρνητικών.
Άρθρο 227 (Έργα αποκατάστασης βυθού λιμένων): 195 θετικές ψήφοι, έναντι 45 αρνητικών.
Άρθρο 327 (Τροποποίηση σύμβασης παραχώρησης προβλητών του Λιμένα Πειραιώς στην κινεζική εταιρεία Cosco): 172 θετικές ψήφοι έναντι 52 αρνητικών και 16 «παρόντων».
Άρθρο 324 (Σύμβαση Siemens): 164 ψήφοι υπέρ, έναντι 75 κατά και μίας «παρών».
Άρθρο 231 (παραγωγή κατεψυγμένων αρτοσκευασμάτων): 171 ψήφοι υπέρ, έναντι 69 κατά.
Τροπολογία υπ. αρ. 981/89 (Παράταση τεσσάρων μηνών για την ολοκλήρωση εκ μέρους του υπουργείου Παιδείας, των κριτηρίων αξιολόγησης των εκπαιδευτικών): 170 ψήφοι υπέρ, έναντι 70 κατά.
Διευκρινίζεται ότι
οι βουλευτές του ΛΑΟΣ, καταψήφισαν τα άρθρα 213, 220, 221, 231, 324 και την τροπολογία του υπουργείου Παιδείας, ενώ δήλωσαν «παρών» στο άρθρο 327.
Οι βουλευτές της Δημοκρατικής Αριστεράς υπερψήφισαν τα άρθρα 222 και 225, ενώ καταψήφισαν τα υπόλοιπα,
οι βουλευτές της Κοινωνικής Συμφωνίας καταψήφισαν τα άρθρα 213, 220, 221, 222, 231, 324, 327 και την τροπολογία του υπουργείου Παιδείας,
ενώ οι βουλευτές της Δημοκρατικής Συμμαχίας καταψήφισαν μόνον το άρθρο για τη Siemens. 
Οι βουλευτές του ΚΚΕ καθώς και οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ καταψήφισαν τα επίμαχα άρθρα, ενώ
οι «Ανεξάρτητοι Έλληνες» καταψήφισαν τη ρύθμιση για τη Siemens και ψήφισαν ενάντια και στα υπόλοιπα άρθρα, διαμαρτυρόμενοι- όπως τόνισαν- για την υπερψήφιση του ογκωδέστατου νομοσχεδίου με συνοπτικές διαδικασίες.

In.gr




164 Χ SIEMENS=0


ΦΑΚΕΛΟΣ ΑΙΓΑΙΟ: ΝΑΤΟ, ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ ΚΑΙ ΝΤΟΡΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ

ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ  ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ!
Η ΧΡΟΝΙΚΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΑΛΛΗ ΟΠΤΙΚΗ ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ

http://diadim-myfaith.blogspot.com/2010/11/25.html
Πέμπτη, 4 Νοεμβρίου 2010  25ος ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΣ




Ανεπίσημος τουρκικός χάρτης του Αιγαίου, στον οποίο διακρίνεται η γραμμή διχοτόμησής του από βορά προς νότο, με βάση τον 25ο Μεσημβρινό, όπου η Τουρκία οριοθετεί αυθαίρετα την υφαλοκρηπίδα - ΑΟΖ και αντίστοιχα το FIR, εγκλωβίζοντας τα ελληνικά νησιά του Ανατ. Αιγαίου. Διακρίνεται, επίσης, το όριο των ελληνικών χωρικών υδάτων 6 ν. μιλίων, όπως και τα ελληνικά νησιά, που, κατά την Τουρκία, είναι «γκρίζες ζώνες».

Επιταχύνονται, όπως όλα δείχνουν, τα σενάρια αλλαγής των συνόρων στο Αιγαίο, με την επαναοριοθέτηση και συρρίκνωση των ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων σε βυθό, θάλασσα και αέρα.

 Τις εξελίξεις οδηγούν η δίψα των πολυεθνικών και της ντόπιας αστικής τάξης για εκμετάλλευση των ενεργειακών πόρων, αλλά και οι ιμπεριαλιστικοί σχεδιασμοί στην ευρύτερη περιοχή. Το πλαίσιο των ελληνοτουρκικών διευθετήσεων «κουμπώνει» απόλυτα με την ιμπεριαλιστική στρατηγική και το νέο στρατηγικό δόγμα του ΝΑΤΟ, περί αντιμετώπισης των «σύγχρονων απειλών», σε έναν ενιαίο επιχειρησιακά χώρο.



Άλλωστε, η αποκαλούμενη «ενεργειακή ασφάλεια» εδώ και καιρό έχει μπει στο λεξιλόγιο των ιμπεριαλιστικών επιτελείων. Επιβεβαιώνεται και μ' αυτόν τον τρόπο ότι τα μέτρα σφαγιασμού των εργατικών δικαιωμάτων και των λαϊκών κατακτήσεων αποτελούν ενιαίο σύνολο με τις διευθετήσεις σε βάρος των κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας.

Πριν και μετά την επίσκεψη του Τούρκου πρωθυπουργού Ρ. Ερντογάν στις 22 Οκτώβρη στην Αθήνα, άρχισε να ανοίγει η βεντάλια των διευθετήσεων που έχουν συμφωνηθεί στο πλαίσιο των «διερευνητικών επαφών» Ελλάδας - Τουρκίας, σε όλο το πλέγμα των ελληνοτουρκικών ζητημάτων. Τα σχετικά δημοσιεύματα στον Τύπο κορυφώθηκαν με τα όσα είδαν το φως για τη συνεδρίαση, την περασμένη Τρίτη, 26 Οκτώβρη, του τουρκικού υπουργικού συμβουλίου, με αντικείμενο την «επέκταση» των ελληνικών (!!!) χωρικών υδάτων στο Αιγαίο στα 7-8 ν.μίλια. Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, αυτό που προωθείται είναι η διχοτόμηση του Αιγαίου με άξονα τον 25ο Μεσημβρινό, όπως είναι η πάγια επιδίωξη της Τουρκίας.

Στην εδραίωση του καθεστώτος αμφισβήτησης των ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων, εκτός από τις τουρκικές παραβιάσεις και τις ενδοΝΑΤΟικές ρυθμίσεις, έχει συμβάλει η στρατηγική επιλογή των ελληνικών κυβερνήσεων να μην ορίσουν την ελληνική ΑΟΖ στο θαλάσσιο χώρο.

Πρόκειται για νόμιμο δικαίωμα που απορρέει από τη Σύμβαση του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας και η απεμπόλησή του έχει σαν αποτέλεσμα καμιά οικονομική δραστηριότητα να μην μπορεί να αναπτυχθεί πέρα από το σημερινό όριο των ελληνικών χωρικών υδάτων, στα 6 ν. μίλια.

Ολα αυτά σε μια περιοχή, όπως το Αιγαίο, διάσπαρτη από εκατοντάδες ελληνικά νησιά - υπάρχουν μόνο δύο τουρκικά, η Ιμβρος και η Τένεδος - όπου αν εφαρμοστούν οι κανόνες του Διεθνούς Δικαίου τότε η υφαλοκρηπίδα - Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη σε ποσοστό άνω του 80% αποτελεί ελληνικό κυριαρχικό δικαίωμα. Αντίστοιχη είναι και η περιοχή ευθύνης για τις πτήσεις, το γνωστό FIR. Το θέμα της συνεδρίασης του τουρκικού υπουργικού συμβουλίου με αντικείμενο τις διευθετήσεις στο Αιγαίο αποκαλύφθηκε από τα τουρκικά ΜΜΕ.

Σύμφωνα με το τηλεοπτικό δίκτυο «Kanal D», σε μια συνεδρίαση διάρκειας 4,5 ωρών, το τουρκικό υπουργικό συμβούλιο συζήτησε θέματα που αφορούν την «υφαλοκρηπίδα του Αιγαίου, το διεθνή εναέριο χώρο και την επέκταση των χωρικών υδάτων στο Αιγαίο»!

Πιο συγκεκριμένα, εξέτασε σενάρια για την «επέκταση των ελληνικών χωρικών υδάτων σε μερικές περιοχές στα 7 μίλια και σε μερικές 8 μίλια», στο πλαίσιο της «ανασκόπησης της επίσκεψης του Τούρκου πρωθυπουργού Ταγίπ Ερντογάν στην Αθήνα».





Πλαίσιο γενικευμένων εκχωρήσεων

Η ελληνική κυβέρνηση δε διέψευσε τις διαρροές στον τούρκικο Τύπο, με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Γ. Πεταλωτή να δηλώνει την Τετάρτη ότι «τα σενάρια που συζητάει το τουρκικό υπουργικό συμβούλιο δε μας αφορούν, εμείς έχουμε πάγιες θέσεις». Ο ισχυρισμός αυτός είναι άτοπος. Τα σενάρια αφορούν άμεσα την Ελλάδα και έχουν με βεβαιότητα συζητηθεί στις διμερείς επαφές κεκλεισμένων των θυρών. Εξάλλου, ένα ελληνικό κυριαρχικό δικαίωμα προφανώς και δεν αποτελεί τουρκική αρμοδιότητα, εκτός εάν τίθεται ζήτημα τοποθέτησης της τουρκικής κυβέρνησης απέναντι σε μια τέτοια διευθέτηση.

Το αντικείμενο της επίμαχης συνεδρίασης δεν είναι παρά η φόρμουλα «διευθέτησης» που είχε αποκαλύψει ο «Ριζοσπάστης» με δημοσίευμα στις 15 Σεπτέμβρη 2010. Εκεί σημειωνόταν ότι στο πλαίσιο των διερευνητικών επαφών Ελλάδας - Τουρκίας, οι δύο πλευρές έχουν καταλήξει σε συμφωνία συνδιαχείρισης και συνεκμετάλλευσης του Αιγαίου, στη βάση της αποδοχής τουρκικών «ζωτικών συμφερόντων», κάτω από την ομπρέλα των ισχυρών πολυεθνικών συμφερόντων και του ΝΑΤΟ.

Αναφερόταν, επίσης, ότι η συμφωνία περιλαμβάνει «χάρτες για τα θαλάσσια σύνορα των δύο χωρών, λαμβάνοντας κατά περίπτωση ως εύρος των ελληνικών χωρικών υδάτων άλλοτε τα 6 μίλια και άλλοτε τα 8». Για το θέμα υπάρχουν και άλλα δημοσίευμα στον Τύπο, στα οποία αναφέρεται ότι οι διερευνητικές για την υφαλοκρηπίδα φαίνεται πως έχουν φθάσει πολύ κοντά σε μια κωδικοποίηση, με διαβαθμισμένη επέκταση των ελληνικών χωρικών υδάτων, που θα φθάνουν στα 12 ν. μίλια σε ορισμένες περιοχές, αλλά θα περιορίζονται στα νησιά.

Ανιχνεύοντας τις συνέπειες των προωθούμενων ρυθμίσεων στο Αιγαίο, πρέπει πριν απ' όλα να γίνει σαφές ότι ο όρος «επέκταση» των ελληνικών χωρικών υδάτων είναι ψευδεπίγραφος. Μια τέτοια ρύθμιση αποτελεί συρρίκνωση και εγκατάλειψη - εκχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων, αφού τα ελληνικά χωρικά ύδατα, σύμφωνα με την ισχύουσα σύμβαση του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας, μπορούν να επεκταθούν στα 12 ν. μίλια.

Η όποια διευθέτηση στα χωρικά ύδατα - η Τουρκία έχει χαρακτηρίσει «αιτία πολέμου» (κάζους μπέλι) την άσκηση του νόμιμου ελληνικού δικαιώματος για επέκτασή τους στα 12 ν. μίλια - θα αποτελέσει τη βάση για διευθέτηση και των υπόλοιπων ζητημάτων. Στην ουσία, ο ορισμός των ελληνικών χωρικών υδάτων κάτω από τα 12 ν. μίλια ισοδυναμεί σε αποτελέσματα με επαναχάραξη των συνόρων.

Αν τα ελληνικά χωρικά ύδατα οριστούν στα 7 ή 8 ν. μίλια (σήμερα είναι 6 ν. μίλια), στα πλαίσιο μιας ελληνοτουρκικής διευθέτησης, αυτό σημαίνει οριστική εγκατάλειψη του δικαιώματος για επέκταση στα 12 ν. μίλια. Κάτι τέτοιο θα συμπαρασύρει ανάλογη οριοθέτηση και συρρίκνωση στον ελληνικό εναέριο χώρο, που σήμερα είναι 10 ν. μίλια, χωρίς να την αποδέχεται η Τουρκία, επικαλούμενη ότι το Διεθνές Δίκαιο ορίζει ως εθνικό εναέριο χώρο τον υπερκείμενο των εθνικών χωρικών υδάτων εναέριο χώρο.

Η ελληνική πλευρά απαντούσε με το επιχείρημα ότι αφού έχει το δικαίωμα επέκτασης των εθνικών χωρικών υδάτων στα 12 ν. μίλια, αυτό συνεπάγεται ότι ο ορισμός μόνο του εθνικού εναέριου χώρου στα 10 ν. μίλια υπερκαλύπτεται από το ευρύτερο δικαίωμα των 12 ν. μιλίων. Ολες όμως αυτές οι διευθετήσεις στην πράξη χαρτογραφούν - οριοθετούν και την υφαλοκρηπίδα - Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ).





Το σπέρμα για νέες εντάσεις

Είναι σαφές ότι ο περιορισμός, και μάλιστα επιλεκτικός, των ελληνικών χωρικών υδάτων στα 7-8 ν. μίλια από τις ελληνικές ακτές δε γίνεται για την εξασφάλιση της ελεύθερης ναυσιπλοΐας, η οποία άλλωστε επιτρέπεται (αβλαβής διέλευση) ακόμα και στα εσωτερικά ύδατα (Σούνιο). Γίνεται για να τεθεί ως βάση διανομής της υφαλοκρηπίδας - ΑΟΖ. Τυχόν καθιέρωση ελληνικών χωρικών υδάτων στα 7-8 ν. μίλια θα έχει ως αποτέλεσμα να μην κλείνει με ελληνικά χωρικά ύδατα η αλυσίδα που σχηματίζουν τα ελληνικά νησιά του Ανατ. Αιγαίου και έτσι μένει ανοιχτό το Αιγαίο, με ανυπολόγιστες συνέπειες στην ίδια την άμυνα της χώρας.

Δηλαδή, τα διεθνή ύδατα, ανάμεσα στα ελληνικά νησιά του Ανατ. Αιγαίου και την ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά και ανάμεσα σε ελληνικά νησιά, όπως και προς την ανοιχτή Μεσόγειο, η εκμετάλλευση των οποίων αποτελεί αποκλειστικό ελληνικό δικαίωμα, σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο, μένουν «ελεύθερα» για να αποτελέσουν αντικείμενο μοιρασιάς.

Εδώ έρχονται τα διάφορα σενάρια μοιρασιάς της υφαλοκρηπίδας - ΑΟΖ, όπως αυτό των «δακτύλων», με βάση τα οποία παραχωρούνται στην Τουρκία θαλάσσιες περιοχές που ξεκινάνε από τα μικρασιατικά παράλια και εκτείνονται σε βάθος προς τα δυτικά, παραβλέποντας την παρουσία ελληνικών νησιών.

Συνέπεια αυτών των ρυθμίσεων είναι να κουρελιάζεται και η αποκλειστική αρμοδιότητα της Ελλάδας για τον έλεγχο των πτήσεων στο Αιγαίο, το γνωστό FIR.
Οπως επίσης εξουδετερώνεται το δικαίωμα άμυνας, μαζί με τον επιχειρησιακό έλεγχο του Αιγαίου, αφού πλέον με τις προωθούμενες διευθετήσεις θα δημιουργηθούν στο μέσον του Αιγαίου νησίδες τουρκικής υφαλοκρηπίδας - ΑΟΖ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε δικαιώματα ασφάλειας τυχόν εγκαταστάσεων έρευνας και εξόρυξης υδρογονανθράκων, που πλέον θα επικαλείται η Τουρκία. Στο ίδιο πλαίσιο προωθείται και η αποστρατιωτικοποίηση των ελληνικών νησιών, με διακοπή - σε πρώτη φάση - των πτήσεων μαχητικών αεροσκαφών, σύμφωνα και με τις κατευθύνσεις του ΝΑΤΟ που αφορούν στη δομή και τη λειτουργία του.

Είναι σαφές ότι οι διευθετήσεις που έχουν δρομολογηθεί σε όλο το πλέγμα των ελληνοτουρκικών ζητημάτων αντανακλούν τις επιδιώξεις της αστικής τάξης σε Ελλάδα και Τουρκία για κερδοφορία από τη συνεκμετάλλευση του φυσικού ενεργειακού πλούτου που κρύβει το Αιγαίο. Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά τη συνάντηση με τον Τ. Ερντογάν, ο Γ. Παπανδρέου στη Βουλιαγμένη (22/10/2010) παραδέχτηκε στη διάρκεια συζήτησης με δημοσιογράφους ότι η «κυβέρνηση έχει κάνει επαφές με τη "Shell" (σ.σ. το γνωστό βρετανικό - ολλανδικό πετρελαϊκό κολοσσό) και δύο άλλες χώρες για το θέμα της εξόρυξης στο Αιγαίο»!

Οι εξελίξεις αυτές τίποτα καλό δεν προοιωνίζονται για τον ελληνικό, τον τουρκικό και τους άλλους λαούς. Αντίθετα, τα όσα προωθούνται δε λύνουν τα όποια υπαρκτά ελληνοτουρκικά ζητήματα, αλλά διευθετούν πρόσκαιρα μια διαμορφωμένη κατάσταση, σύμφωνα με τις προτεραιότητες των πολυεθνικών μονοπωλίων και των ιμπεριαλιστικών επιτελείων. Σε κάθε περίπτωση, εμπεριέχουν το σπέρμα για νέες εντάσεις και αντιπαραθέσεις, που άλλωστε αποτελούν το μέσον της διευθέτησης των ενδοϊμπεριαλιστικών ανταγωνισμών.






Σύνορο... πτήσεων ο 25ος μεσημβρινός(!).

Υποβλήθηκε από antibaro την Δευ, 08/03/2010 - 16:58.
http://www.antibaro.gr/node/1299
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=139010


Posted in Απόψεις-ΔιάφοροιΑιγαίο και Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ)Κύρα Αδάμ

Η κυβέρνηση εξετάζει την προώθηση συμφωνίας, βάσει της οποίας, το ανατολικό Αιγαίο από τον 25ο μεσημβρινό και ανατολικά, εντός του FIR Αθηνών θα μετατραπεί σε «περιοχή αποφυγής έντασης» ανάμεσα στην Ελλάδα και την Τουρκία, με απαγόρευση πτήσεων ελληνικών και τουρκικών μαχητικών.



Ιστορική χειραψία και χαμόγελα στη Νέα Αγχίαλο το 2000, όταν στο πλαίσιο ΝΑΤΟϊκής άσκησης τουρκικά αεροσκάφη προσγειώθηκαν στο ελληνικό αεροδρόμιο Θα εξαιρούνται τα αεροσκάφη των χωρών του ΝΑΤΟ και τρίτων χωρών, καθώς και οι ασκήσεις και η εξυπηρέτηση των σκοπών αεράμυνας.





Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, η κυβέρνηση Παπανδρέου εξετάζει αυτό το διάστημα τη διαμόρφωση μιας συμφωνίας με την Αγκυρα για την «αποστρατιωτικοποίηση» του μισού Αιγαίου. Στόχος είναι να ελαχιστοποιηθεί η ένταση ανάμεσα στις δύο χώρες, που προκαλείται από τη μόνιμη παραβατική συμπεριφορά της Αγκυρας στο Αιγαίο και τις αντίστοιχες αντιδράσεις των ελληνικών αεροσκαφών με αναχαιτίσεις και εμπλοκές.



Ετσι η κυβέρνηση προσδοκά ότι «δεν θα υπάρχουν εντάσεις στο FIR Αθηνών, θα υπάρξει μείωση δαπάνης αναχαιτίσεων και θα αυξηθεί η εναέρια κυκλοφορία στο FIR Αθηνών κατά 30% περίπου με όφελος 2 δισ. ετησίως...».



Αναλυτικότερα και σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, η κυβέρνηση εξετάζει κατά πόσο μπορεί «να είναι συμφέρουσα» μια συμφωνία με την Τουρκία, σε συνεργασία με το ΝΑΤΟ, κατά την οποία:

* Η περιοχή στο Αιγαίο από τον 25ο μεσημβρινό και ανατολικά (δηλαδή το μισό Αιγαίο) θα χαραχτηριστεί ως «περιοχή αποφυγής έντασης» ανάμεσα στις δύο χώρες.



* Στην περιοχή αυτή δεν θα εκτελούνται πτήσεις ελληνικών και τουρκικών αεροσκαφών.



* Στην περιοχή αυτή θα εκτελούνται ασκήσεις και πτήσεις για σκοπούς αεράμυνας.



* Η συμφωνία δεν θα επηρεάζει τα μαχητικά αεροσκάφη των χωρών-μελών του ΝΑΤΟ καθώς και τρίτων χωρών.



Το βασικό επιχείρημα της κυβέρνησης για την προώθηση μια τέτοιας πρωτότυπης συμφωνίας με την Τουρκία φαίνεται να είναι ότι σε περίοδο ισχνότατων αγελάδων για την Ελλάδα, η ελληνική κοινή γνώμη θα αποδεχθεί ευχαρίστως την προσδοκώμενη αύξηση εσόδων κατά 2 δισ. ετησίως από την αύξηση της εναέριας κυκλοφορίας στο Αιγαίο, λόγω της μείωσης της στρατιωτικής έντασης στην περιοχή.



Η Αγκυρα μάλλον δεν πρόκειται να φέρει αντίρρηση σε μια τέτοια συμφωνία, η οποία συμπίπτει εξάλλου με τη δική της μόνιμη επιδίωξη να αποκτήσει τον έλεγχο στο Αιγαίο μέχρι τον 25ο μεσημβρινό, απονεκρώνοντας έτσι -σε πρώτη φάση- ολόκληρο το ανατολικό Αιγαίο.



Με την υπό διαμόρφωση συμφωνία, η Αθήνα με στόχο τη μείωση των κρατικών δαπανών από την αντίστοιχη μείωση της στρατιωτικής έντασης στο ανατολικό Αιγαίο, δεσμεύεται να σταματήσει τις πτήσεις των ελληνικών μαχητικών αεροσκαφών πάνω από τα εθνικά εδάφη της στο ανατ. Αιγαίο, παρά μόνον για σκοπούς αεράμυνας.



Βαπτισμένα «ΝΑΤΟϊκά»



Θα επιτρέπει όμως τη χρήση του ίδιου χώρου από τα αεροσκάφη των κρατών-μελών του ΝΑΤΟ, (σ.σ. άρα και της Τουρκίας), καθώς τα ΝΑΤΟϊκά αεροσκάφη χαρακτηρίζοντας «φίλια» και επομένως απαγορεύονται οι αναχαιτίσεις τους.



Δι' αυτού του τρόπου όμως, η Τουρκία (σ.σ. με βάση την τακτική που εφαρμόζει) θα μπορεί να βαφτίζει ως ΝΑΤΟϊκά τα μαχητικά της, να δεσμεύει περιοχές και να εκτελεί κανονικά τις ασκήσεις της, χωρίς να ενδιαφέρεται για τα 6 ή τα 10 ν.μ. του ελληνικού εναέριου χώρου και χωρίς να καταθέτει σχέδια πτήσεων.



Αντιθέτως η Αθήνα -και για λόγους οικονομίας- είτε δεν θα πραγματοποιεί αντίστοιχες ασκήσεις είτε θα τις κάνει μόνον επί χάρτου.



Η υπό διαμόρφωση αυτή συμφωνία μπορεί να εξεταστεί στις πολλαπλές ελληνοτουρκικές συναντήσεις, πριν από την επίσημη επίσκεψη του Τούρκου πρωθυπουργού Τ. Ερντογάν στην Αθήνα τον Μάιο.



Μετά τη συνάντηση Δρούτσα-Νταβούτογλου, προχθές στην Ισπανία, στις 9 Μαρτίου συνέρχεται στην Αγκυρα η 15η Σύνοδος Κατευθυντήριας Επιτροπής Ελλάδας-Τουρκίας, η οποία με τη σειρά της θα προετοιμάσει την επίσκεψη εργασίας του Αναπληρωτή υπουργού Εξωτερικών Δ. Δρούτσα στο τέλος του μήνα στην Αγκυρα. Ολη αυτή η κινητικότητα έχει στόχο να προετοιμαστεί καλά η επίσκεψη του κ. Ερντογάν στην Αθήνα, η οποία σύμφωνα με την ελληνική πλευρά πρέπει να έχει θετικά αποτελέσματα.



Αν τελεσφορήσει μια συμφωνία τέτοιου περιεχομένου, πιθανώς θα υποκαταστήσει και το υπάρχον Μνημόνιο Παπούλια-Γιλμάζ, το οποίο δεν επιτρέπει τη διενέργεια στρατιωτικών ασκήσεων «στο Αιγαίο» κατά τους θερινούς μήνες και το οποίο η Αγκυρα καταπατά συστηματικώς τα τελευταία χρόνια.



Υπενθυμίζεται ότι και κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων του Μνημονίου Παπούλια-Γιλμάζ, η τουρκική πλευρά είχε επιμείνει μέχρι τέλους στην απαγόρευση πτήσεων στο Αιγαίο, κάτι που δεν είχε δεχθεί τότε η κυβέρνηση Α. Παπανδρέου και ο νυν Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κ. Παπούλιας.*


Για να κατανοήσουμε τι υπονοεί το άρθρο.


Ο 25ος Μεσημβρινος διέρχεται δυτικα του Ηρακλείου Κρήτης,

περνά σε απόσταση αναπνοής από το στενο του Καφηρέα (Εύβοια),

το οποίο βρισκεται απέναντι από τον Πόρτο Ραφτη και τη

Λούτσα (!), δυτικα της Μυκόνου, διασχίζει την Τήνο,

περνά δυτικά της Λήμνου και περνά σε απόσταση αναπνοής

από την Ξάνθη, η οποία απέχει 150 χιλιόμετρα από τα

Ελληνοτουρκικά σύνορα.



Ποιά ιδιοφυείς ΜΚΟ έδωσε αυτή την μελέτη στην κυβέρνηση?




ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΡΣΗ ΑΣΥΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΗΣ ΕΥΠ






Την άρση της ασυλίας του βουλευτή Επικρατείας του ΛΑΟΣ και πρώην διοικητή της ΕΥΠ, Ιωάννη Κοραντή, ζητά με αίτημα στη Βουλή η Εισαγγελέας Πρωτοδικών Ευγενία Κυβέλου, σχετικά με την υπόθεση διαγωνισμού της υπηρεσίας Πληροφοριών για τη δημιουργία «Γεωγραφικού Συστήματος Πληροφοριών Διασυνοριακής Ασφάλειας».



Το πόρισμα της Εισαγγελέως, που διενήργησε προκαταρκτική εξέταση από τα τέλη του 2010, του αποδίδει διαγωνισμό-σκάνδαλο, μέσω του οποίου επιχείρησε να αποσπάσει 1,5 εκατομμύριο ευρώ το οποίο «προοριζόταν για άλλους σκοπούς» από αυτούς για τους οποίους το ζήτησε.



Τα αρμόδια όργανα του κοινοβουλίου θα πρέπει να διαπιστώσουν αν έχουν διαπραχθεί τα αδικήματα της απόπειρας απάτης κατά συναυτουργία σε βάρος των συμφερόντων των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων και της απάτης σε βάρος του δημοσίου κατά συναυτουργία, αδικήματα που δικάζονται σε βαθμό κακουργήματος.



Στο πόρισμα του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, το Δεκέμβριο του 2010, γινόταν λόγος για το ενδεχόμενο διάπραξης ποινικών αδικημάτων κατά την προκήρυξη διαγωνισμού που έγινε από την ΕΥΠ.



Το συνολικό ποσό που προβλέφθηκε ήταν 1.583.120 ευρώ και μετά από διεθνή κλειστό διαγωνισμό, το ανέλαβε η κοινοπραξία «Πλανητική ΑΕ» και «Pansystems AE», το Μάιο του 2008.



Στο εισαγγελικό πόρισμα αναφέρεται ότι, αν και το έργο δεν παραδόθηκε ποτέ ολοκληρωμένο, εντούτοις καταβλήθηκαν 665.065,89 ευρώ, αλλά δεν καταβλήθηκε τελικά το υπόλοιπο ποσό των 918.033,11 ευρώ, αν και είχαν πιστωθεί σε λογαριασμό της ΕΥΠ.



Για την υπόθεση, η Εισαγγελέας ήδη έχει καλέσει ως υπόπτους μη πολιτικά πρόσωπα, με βάση καταθέσεις στη δικογραφία, μέρος της οποίας αποστέλλει στη Βουλή. Η δικογραφία δεν αποστέλλεται ολόκληρη, όπως γίνεται συνήθως, καθώς, όπως αναφέρει η εισαγγελέας, «σε αυτή διαλαμβάνονται και απόρρητα έγγραφα της ΕΥΠ».

Πηγή SigmaLive/zougla




ΤΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΧΕΙΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ

Η απόγνωση τυφλώνει τον άνθρωπο.Κάνει τον άνθρωπο να σκέπτεται μονόπλευρα όπως εξάλλου κι ο εν  θερμώ φονιάς πιστεύει ότι η λύση είναι μονόδρομος.
Η αυτοχειρία- αυτοκτονία δεν είναι λύση για κανέναν πολύ περισσότερο για τη λύση του προβλήματος.
Αν δούμε τι συμβαίνει γύρω μας θα έπρεπε να έχουμε περάσει στον ένοπλο αγώνα εναντίον των κρατούντων κι όποιον πάρει ο χάρος.
Ο λόγος που δεν πρέπει -ακόμη- να το κάνουμε είναι για να μη χάσουμε τον έλεγχο της κατάστασης προς δυσάρεστες καταστάσεις αλυσιδωτής αντίδρασης τυφλής βίας όπως είχε γίνει στη Γαλλική επανάσταση και σε κάθε άλλη εξέγερση του πλήθους.
Αν όμως η βία δεν είναι τυφλή αλλά στοχευμένη και εκκαθαριστική;
Έλεγε ένας γνωστός μου:

 Οι 1722 άνθρωποι που έχουν αυτοκτονήσει αν έπαιρναν όλοι τους από ένα κάθαρμα μαζί τους θα είχε καθαρίσει η Ελλάδα!

Η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΧΕΙΡΑ
ΜΗΝ ΣΚΟΤΩΝΕΣΤΕ ΜΠΟΡΕΊΤΕ ΕΞΙΣΟΥ ΚΑΛΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΤΕ, ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΤΕ, ΝΑ ΒΡΙΣΕΤΕ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΣΤΡΕΨΤΕ ΤΟ ΘΥΜΟ ΣΑΣ ΣΕ ΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΦΤΑΙΝΕ.
ΣΕ ΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ, ΤΟΥΣ ΗΘΙΚΟΥΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥΣ:

ΣΕ ΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΘΕΊΡΟΥΝ
13 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ  ΔΙΕΘΝΩΝ ΑΠΛΗΣΤΩΝ ΑΦΑΝΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ.
ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΕΣ ΣΤΙΣ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ,
ΣΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΟΠΩΣ ΤΗΣ ΓΚΟΛΝΤΜΑΝ ΣΑΚΣ,
ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΙΣΗΣ ,
ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ
ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΥΡΩΓΚΡΟΥΠ
ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΦΕΝΤ
ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΕΣ ΣΤΗ ΖΙΜΕΝΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ,  ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ, ΓΑΛΛΙΚΕΣ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΙΑΦΘΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ,

ΌΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΈΝΟΥΣ:
ΣΕ ΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΎΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΟΎΝΤΑΙ ΛΟΓΩ ΑΣΥΛΙΑΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ, ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥΣ, ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ, ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ,ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ
-ΧΩΡΙΣ ΝΟΜΙΚΗ ΑΣΥΛΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ-
ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΕΣ,
ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΝΟΜΑΡΧΕΣ,
ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ,
ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΑΜΕΙΩΝ,
ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ,
ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΕΦΟΡΙΑΣ
ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ


ΣΕ ΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΟΥΝ : ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ
ΣΕ ΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΙΑΝΟΥΝ:  ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ
ΣΕ ΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΛΎΠΤΟΥΝ ΜΕ ΑΝΟΜΑ ΜΕΣΑ: ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΤΟΥΣ
ΣΕ ΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ  ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ : ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΤΟΥΣ

ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΤΣΑΓΑΝΟ ΤΟΤΕ ΑΠΛΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ, ΚΑΝΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΕΦΟΣΟΝ ΣΕ ΕΥΛΟΓΟ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.



ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΓΕΙ ΕΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ -ΑΛΛΑ ΣΕ ΓΝΩΣΗ - ΠΟΥ ΝΑ ΛΕΕΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΑΥΤΟΧΕΙΡΕΣ:

"ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΌΤΙ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΙΑ ΝΟΗΜΑ, Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ, ΣΚΟΤΩΣΕ ΚΙ ΕΣΥ ΕΝΑ ΚΑΘΑΡΜΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ."

Ας δούμε όμως τι γράφει ο αυτόχειρας του Συντάγματος στο ιδιόχειρο σημείωμα του:


Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Ενοπλες Δυνάμεις: Εκπαιδεύονται σε ρόλο εσωτερικής καταστολής



Οι ελληνικές Ενοπλες Δυνάμεις, προσδεδεμένες, με ευθύνη του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, στα  δόγματα περί «νέων απειλών», εκτρέπονται από το ρόλο τους σαν υπερασπιστές της άμυνας της χώρας και στρέφονται σε ρόλους και αποστολές που στοχοποιούν το κίνημα λαού αναγορεύοντάς το σε εχθρό.

Μάλιστα, οι στρατιωτικές δυνάμεις που συμμετέχουν σε τέτοιες ασκήσεις, πιστοποιούνται ως «ικανές» να συνδράμουν το έργο των άλλων μηχανισμών καταστολής σε βάρος του λαού.
Το υπόβαθρο πάνω στο οποίο αναπτύσσονται τέτοιες και άλλες ασκήσεις και αποστολές, δεν είναι άλλο από το νέο δόγμα του ΝΑΤΟ, που αντιμετωπίζει όλο τον πλανήτη σαν ενιαίο επιχειρησιακό χώρο.

Τέτοιου είδους ασκήσεις, αποτελούν μια ισχυρή επιβεβαίωση ότι τα νέα επιθετικά δόγματα έχουν ήδη ενσωματωθεί στο ελληνικό «αμυντικό» δόγμα και εφαρμόζονται κανονικά. Οι ελληνικές Ενοπλες Δυνάμεις, μετά την 11η Σεπτέμβρη 2001 και την ενεργοποίηση του «αντιτρομοκρατικού» δόγματος εκ μέρους των ΗΠΑ και των συμμάχων τους, προετοιμάζονται συστηματικά για αποστολές «εσωτερικής ασφάλειας». Καθόλου τυχαία, στις απειλές που συνιστούν την «τρομοκρατία», όπως την ορίζουν οι κυρίαρχες στρατιωτικές δυνάμεις, συγκαταλέγονται ενέργειες και δραστηριότητες του μαζικού κινήματος των λαών.

ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ

Συνεκπαίδευση ΕΛΛΑΔΑ - ΗΠΑ


Νέα άσκηση συνεκπαίδευσης στην καταστολή πλήθους
7-9 Ιούνη 2011 στο Δροσάτο Κιλκίς




ΣΕ ΚΟΡΟΜΗΛΙΑ ΚΙΛΚΙΣ

Στρατιωτικό «σεμινάριο» για εσωτερικές επεμβάσεις
Πρόσφατη είναι η αποκάλυψη που είχε κάνει ο «Ρ» για διεξαγωγή άσκησης καταστολής πλήθους, με την επονομασία «Καλλίμαχος», που έγινε στις 4/2/2011 στο Κιλκίς από ελληνικό στρατιωτικό σώμα.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΑΣΗ
Συνεκπαίδευση Στρατού - Αστυνομίας ενάντια στον εχθρό λαό

Τα επικίνδυνα σχέδια συζητήθηκαν χτες σε κυβερνητική σύσκεψη και προωθούνται με το πρόσχημα της «εξοικονόμησης πόρων»
παρασκευή 1 Απρίλη 2012

ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΦΟΒΑΣΤΕ, ΑΠΛΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ Η ΙΕΡΑΡΧΕΙΑ  ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΑΡΡΩΣΤΕΣ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ.
ΒΛΕΠΕΤΕ.ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΔΙΝΟΥΝ ΟΡΚΟ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΝΑ ΦΥΛΑΝΕ ΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΓΡΑΦΕΙ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΘΑ ΣΤΡΑΦΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΕ ΕΧΘΡΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ.

Κυριακή 1 Απριλίου 2012

ΤΟ ΟΠΛΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΣΚΟΠΕΥΤΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ


ΒΟRA JNG-90  7.62X51
 Διαμέτρημα : 7.62x51 NATO (0.308 Win)
Λειτουργία : χειροκίνητη περιστροφική δράση μπουλόνι Βαρέλι: 660 χιλιοστά
 Βάρος : 6,4 κιλά άδειο
Μήκος : 1165 χιλιοστά
Μηχανισμός Τροφοδοσία : 10 γύρους αποσπώμενο περιοδικό κουτί


Το Μπόρα JNG-90 τυφέκιο ελεύθερου σκοπευτή αναπτύχθηκε από την τουρκική κρατική εταιρεία όπλων MKEK . Η ανάπτυξή του ξεκίνησε το 2004, και  τοποθετήθηκε στο Τουρκικό στρατό  και ήδη  προσφέρεται για εξαγωγή. Η Κατασκευάστρια εταιρία ισχυρίζεται ότι αυτό το τουφέκι ξεπερνά τις περισσότερες δυτικές ανταγωνίστριες  εταιρίες όσον αφορά την ακρίβεια βολής αλλά δεν έχουμε ακόμα καμία σταθερή απόδειξη για αυτό.

 Το Μπόρα JNG-90 τουφέκι ελεύθερου σκοπευτή είναι ένα χειροκίνητο όπλο με περιστροφικό μπουλόνι δράσης και αποσπώμενο περιοδικό κουτί.
Είναι τοποθετημένο πάνω σε σασί από αλουμίνιο, με λαβή πιστολιού απο πολυμερές και πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω μέρος.
Το Βαρέλι είναι ελεύθερο, επιπλέει και είναι  εξοπλισμένο με τεράστιο φρένο ρύγχους.
 Η αρχή του δέκτη παρέχεται με ενσωματωμένους οδηγούς Picatinny για γρήγορη εγκατάσταση και αντικατάσταση των διαφόρων  εξοπλισμών σκοπευτικών δηλαδή τη τηλεσκοπική διόπτρα αλλά και τη διόπτρα νυχτερινής όρασης . Πρόσθετες ράγες για αξεσουάρ παρέχονται.

Εκσυγχρονισμός στο Καλάσνικοφ και στο Μακάροφ



Αναβαθμίζεται το τουφέκι της σοβιετικής εποχής ΑΚ 7



Σχέδια για τον εκσυγχρονισμό του Καλάσνικοφ ανακοίνωσε η Ρωσία, επιδιώκοντας να δώσει νέα παράταση ζωής στο τουφέκι της σοβιετικής εποχής που εξακολουθεί να χρησιμοποιείται από το ρωσικό στρατό και είναι το όπλο που προτιμούν ένοπλες οργανώσεις και γκάνγκστερ σε όλο τον κόσμο.



Ο εκσυγχρονισμός του Καλάσνικοφ έρχεται στο πλαίσιο του προγράμματος ανανέωσης των ρωσικών Ενόπλων Δυνάμεων, ύψους περίπου 513 δισ. ευρώ, και περιλαμβάνει τον εφοδιασμό με νέα όπλα, υποβρύχια και αεροσκάφη έως το 2020.



Η νέα εκδοχή του Καλάσνικοφ ΑΚ12 θα έχει αποσπώμενο εξοπλισμό, όπως οπτική διόπτρα και φως, δήλωσε ο αντιπρόεδρος της ρωσικής κυβέρνησης Ντμίτρι Ρογκόζιν.



«Σχεδιάζουμε βαθύ εκσυγχρονισμό του τουφεκιού Καλάσνικοφ» είπε ο Ρογκόζιν, ο οποίος επιβλέπει την αμυντική βιομηχανία. «Θα γίνει ένα όπλο με αποσπώμενο εξοπλισμό, όπως ένα οπτικό στόχαστρο και έναν λαμπτήρα» σημείωσε.



Ο ρωσικός στρατός ανακοίνωσε το Σεπτέμβριο ότι παραιτήθηκε από νέες αγορές του τουφεκιού AK-74, της εκσυγχρονισμένης εκδοχής του AK-47 που είχε σχεδιάσει στη δεκαετία του 1940 ο Μιχαήλ Καλάσνικοφ. Ο Ρογκόζιν δήλωσε πως διεξάγονται διαπραγματεύσεις με το υπουργείο Άμυνας για μελλοντικές παραγγελίες του εκσυγχρονισμένου όπλου.



Ο Ρογκόζιν δήλωσε ακόμη πως ο στρατός θα λάβει επίσης ως το τέλος του χρόνου ένα νέο πιστόλι που θα αντικαταστήσει το ημιαυτόματο Μακάροφ, άλλο ένα όπλο από τη δεκαετία του 1940 που αποτελεί πλέον απομεινάρι του Ψυχρού Πολέμου.

Το πιστόλι Μακάροφ των 9μμ




Το νέο καλάσνικοφ ΑΚ 12

ΟΙ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ 2009-2023

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ