ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΣΚΟΠΕΥΤΕΣ, ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΤΕΧΝΗ,

Αναζήτηση

Τρίτη 29 Μαΐου 2012

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΗΗΟ-ΚΑΥΣΙΜΟ ΤΟ ΝΕΡΟ-

Πώς λειτουργεί το σύστημα;





Η τεχνολογία είναι πολύ απλούστερη από ό, τι μπορείτε να σκεφτείτε.
Η ηλεκτρική ενέργεια από την μπαταρία του αυτοκινήτου σας χρησιμοποιείται για τη μετατροπή του νερού σε αέριο HHO.
 Αυτό το αέριο HHO στη συνέχεια χρησιμοποιείται για να τροφοδοτήσει το όχημά σας. Ως αποτέλεσμα, θα σας εξοικονομήσει μεγάλα χρηματικά ποσά, καθώς παίρνει το μέρος σας για να σώσετε το περιβάλλον από την μη εξαγωγή εκπομπών καυσαερίου.
Το HHO αέριο είναι 3 φορές πιο ισχυρό από τη κανονική βενζίνη, έτσι ώστε παράγει περισσότερη ενέργεια από ό, τι θα χρειαστεί ποτέ ακόμα.
Αν το HHO αέριο είναι πιο ισχυρό και φθηνότερο, τότε γιατί να χρησιμοποιήσετε τίποτε άλλο;
Με εύκολο φυλλάδιο οδηγό, μπορείτε να μετατρέψετε το αυτοκίνητό σας σε χρόνο μηδέν και να είναι στο δρόμο  προς την εξοικονόμηση χρημάτων και τη προστασία του περιβάλλοντος.
Στη συνέχεια, οι τιμές του φυσικού αερίου μπορεί να γίνουν τόσο υψηλές όσο θέλουν και εσείς δεν θα έχετε καμία ανησυχία επειδή παράγεται το δικό σας HHO αέριο από το νερό της βρύσης.
Αυτό το πακέτο μπορεί να μετατρέψει ουσιαστικά το νερό βρύσης της κουζίνας σας σε συμπληρωματική δεξαμενή αερίου σας.
 




Η μετατροπή αυτή δεν θα ακυρώσει την εγγύηση του αυτοκινήτου σας.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το κιτ είναι 100% αναστρέψιμη. Το αφαιρείται και το αυτοκίνητο σας είναι όπως πρίν και καθαρότερο εσωτερικά.
Δεν βλάπτει κανένα  από τα μηχανικά μέρη στη διαδικασία.
Αυτό λειτουργεί σε μηχανές βενζίνης, φυσικού αεριου ή ντίζελ κινητήρα, αυτοκίνητα, ημιφορτηγά, φορτηγά και SUV.
Λειτουργεί με απλό νερό της βρύσης αλλά για καθαρότερη χρήση μπορείτε να βάζετε αποσταγμένο.
Δεν χρειάζεται να αγοράσετε κάποιο φανταχτερό νερό ή αραίωση με πρόσθετα
Ό, τι βγαίνει από βρύση της κουζίνας σας ή από το λάστιχο του κήπου σας είναι απολύτως επαρκές. Το μόνο που χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε 32 ουγγιές του νερού κάθε 1000 χιλιόμετρα -!
Αυτό  είναι το πιο αποδοτικό πακέτο.
Θα παράγει 3 φορές περισσότερη ενέργεια από ό, τι απαιτείται για την παραγωγή HHO.
Θα λειτουργήσει τόσο σε κινητήρες με καρμπιρατέρ όσο και σε κινητήρες ψεκασμού καυσίμου.
Θα έχετε δημιουργήσει λιγότερα   προβλήματα άνθρακα και η ισχύς του κινητήρα και οι επιδόσεις θα ενισχυθούν σημαντικά.
 Αυτό δημιουργεί ένα στεγνό μίγμα καυσίμου και προσαρμόζει τον υπολογιστή του αυτοκινήτου σας να τρέχει σε αυτό το μίγμα.
Λιγότερο αέριο και περισσότερο οξυγόνο και υδρογόνο.
Το κιτ μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ζεστό και κρύο -. ώστε να είναι απόλυτα ασφαλές για οπουδήποτε στον κόσμο.
Είναι πραγματικά  λειτουργικό! Δεκάδες χιλιάδες οδηγοί που χρησιμοποιούν ήδη αυτή τη μεγάλη τεχνολογία!

μια από τις ιστοσελίδες συνεργείων εφαρμογής και πώλησης κιτ Καύσης νερού είναι:
Αντιπροσωπεία της Φόρντ
http://kilivridis.car.gr/parts/view/2174265/

http://www.hho-greenpower.gr/





ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΑUTOMOBILE CLUB


1. Τι σημαίνει HHO;


Το HHO αποτελείτε από 2 μέρη Υδρογόνου και 1 Οξυγόνου. Το πρόσθετο μόριο του Οξυγόνου κάνει το ΗΗΟ πιο εύφλεκτο από το σκέτο Υδρογόνο.



2. Πόση οικονομία καυσίμου θα έχω;



Οι περισσότεροι χρήστες έχουν οικονομία από 20 εώς 30% στην κατανάλωση καυσίμου. Υπάρχουν και περιπτώσεις που τα αποτελέσματα είναι καλύτερα.



3. Τι πλεονεκτήματα έχει το αέριο ΗΗΟ όταν χρησιμοποιείται σαν συμπληρωματικό καύσιμο σε κινητήρα εσωτερικής καύσης;



Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα. Το αέριο ΗΗΟ μειώνει την κατανάλωση του καυσίμου με το να αυξάνει το επίπεδο των οκτανίων αναγκάζοντας έτσι το βασικό καύσιμο να κάνει καλύτερη καύση. Τα περισσότερα οκτάνια έχουν ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Τα υψηλότερα οκτάνια, περισσότερη ιπποδύναμη και καλύτερη ανάφλεξη του βασικού καυσίμου έχουν ως αποτέλεσμα περισσότερα χιλιόμετρα ανά λίτρο. Το ΗΗΟ ως καύσιμο βοηθά να καθαρίσουν τα υπολείμματα του άνθρακα από το εσωτερικό της μηχανής. Τα υπολείμματα της καύσης του ΗΗΟ είναι καθαρό νερό. Έτσι εξοικονομείς καύσιμα, γλυτώνεις χρήματα και βοηθάς και το περιβάλλον.



4. Είναι ένα υβριδικό σύστημα καυσίμου πιο ευάλωτο στην οξείδωση;



Όχι! Το βασικό καύσιμο (βενζίνη, πετρέλαιο, υγραέριο) παράγει αρκετή θερμότητα κατά την καύση του ούτως ώστε το αέριο ΗΗΟ να εξατμίζετε κατά την μετατροπή του πάλι σε νερό και αποβάλετε από την εξάτμιση.



5. Μπορεί αυτό το σύστημα να βελτιώσει τις επιδώσεις μου;



Ναι! Η παροχή του ΗΗΟ μέσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης βοηθά στον καθαρισμό των εσωτερικών τμημάτων του κινητήρα κατά την διάρκεια της λειτουργίας του. Θα αυξήσει την ροπή και την ιπποδύναμη και θα μειώσει τους βλαβερούς υδρογονάνθρακες που απελευθερώνονται μέσω της εξάτμισης. Το υδρογόνο καίγετε πιο γρήγορα και πιο καθαρά από το βασικό καύσιμο μέσα στην μηχανή. Αυτό κάνει το όχημα σας να λειτουργεί πιο ομαλά και πιο αποδοτικά από ποτέ!



6. Με τι καύσιμα συνεργάζεται στα οχήματα;

Δουλεύει με όλους τους τύπους καυσίμων σε όλες τις μηχανές εσωτερικής καύσης.



7. Μπορεί η γεννήτρια υδρογόνου να προκαλέσει οποιαδήποτε ζημιά στον κινητήρα μου βραχυπρόθεσμα ή μακροχρόνια;

Όχι! Η γεννήτρια υδρογόνου δεν προκαλεί κανένα πρόβλημα στις μηχανές!



8. Γιατί οι κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν χρησιμοποιούν αυτήν την τεχνολογία στα μοντέλα τους;

Όσο οι τιμές των καυσίμων ήταν χαμηλές δεν υπήρχαν οικονομικά κίνητρα γι αυτό το σύστημα. Το σύστημα του Stan Meyers θα έδινε στο κοινό τον πλήρη έλεγχο της ενέργειας γιατί όταν βελτιστοποιηθεί ή σχεδιαστεί από την αρχή για να εκμεταλλευτεί αυτή την τεχνολογία τα αυτοκίνητα μπορούν να λειτουργήσουν 100% με νερό! Ούτε οι εταιρείες ούτε η κυβερνήσεις όμως θέλουν να δουν μία βιομηχανία πολλών δισεκατομμυρίων να καταστρέφετε. Οι εταιρείες πετρελαιοειδών βγάζουν περισσότερα κέρδη από οποιαδήποτε άλλη βιομηχανία.



9. Τι είδους συντήρηση χρειάζεται;

Γεμίστε το ντεπόζιτο με αποσταγμένο νερό όταν χρειαστεί! Κάθε 1000 χιλιόμετρα θα χρειαστείτε 1 λίτρο νερού! Κάθε 3 με 6 μήνες αναλόγως της χρήσης συνιστάτε να αδειάζετε και να ξεπλένετε το σύστημα και να αντικαθιστάται το μείγμα με καινούργιο (αποσταγμένο νερό και ηλεκτρολύτης).



10. Τι ηλεκτρολύτης χρησιμοποιείτε;

Ο καλύτερος ηλεκτρολύτης είναι το KOH (Potassium Hydroxide), πολύ φθηνό και πολύ εύκολο να βρεθεί.

11. Υπάρχει περίπτωση να παγώσει το νερό κατά τους χειμερινούς μήνες;

Όχι δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση!

12. Τι γίνετε αν δεν χρησιμοποιήσω αποσταγμένο νερό στην γεννήτρια μου;

Το αποσταγμένο νερό κατά βάση είναι καθαρό νερό. Οι άλλοι τύποι νερού όπως το νερό βρύσης, μεταλλικό νερό, νερό από γεώτρηση κλπ θα δουλέψουν αλλά αυτό θα προκαλέσει το να δημιουργηθούν κατάλοιπα με τον ηλεκτρολύτη και με τα άλατα και άλλα στοιχεία που περιέχονται σε αυτά. Αυτά τα κατάλοιπα θα επικαθήσουν στις πλάκες της γεννήτριας και σαν αποτέλεσμα θα έχει το να μην παράγετε αρκετό αέριο ΗΗΟ. Αυτό επίσης γίνεται και με άλλους τύπους ηλεκτρολύτη που περιέχουν σόδα. Η σόδα σύντομα θα επικαθήσει στις πλάκες τις γεννήτριας και θα την κάνει να λειτουργεί ανεπαρκώς για την παραγωγή του ΗΗΟ.



13. Μπορεί να εκραγεί η γεννήτρια ΗΗΟ;

Όχι! Η παραγωγή υδρογόνο γίνεται μόνο όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί. Σε αντίθεση με τα δοχεία υπό πίεση υπάρχει μόνο μία μικρή ποσότητα ΗΗΟ στο σύστημα.

14. Εάν υπάρχουν απορίες παρέχετε τεχνική υποστήριξη;
ναί

15. Παρέχετε κάποιος τύπος εγγύησης μαζί με την γεννήτρια ΗΗΟ;

Ναι παρέχετε εγγύηση 1 έτους για επισκευή της μονάδας ή αντικατάστασης της.

16. Σε περίπτωση ατυχήματος μπορεί να εκραγεί η γεννήτρια;

Βεβαίως όχι γιατί λειτουργεί μόνο με νερό και ηλεκτρολύτη.

17. Μπορώ να χρησιμοποιήσω την γεννήτρια υδρογόνου σε μία γεννήτρια ρεύματος;

Ναι! Η γεννήτρια υδρογόνου μπορεί να χρησιμοποιηθεί μαζί με οποιαδήποτε γεννήτρια ρεύματος.

18. Ποια είναι η διάρκεια ζωής της μονάδας;

Μέχρι σήμερα οι μονάδες που έχουν πουληθεί τα δύο τελευταία έτη δουλεύουν άψογα!

19. Υπάρχουν έρευνες σχετικές με αυτό το σύστημα;

Ανεξάρτητες έρευνες έχουν δείξει ότι η μετατροπή του νερού σε ΗΗΟ μπορεί και δουλεύει. Αυτές οι έρευνες έχουν δείξει ότι οι μηχανές που χρησιμοποιούν ΗΗΟ χρειάζονται λιγότερη βενζίνη και παράγουν λιγότερες εκπομπές άνθρακα.
Επικοινωνήστε μαζί μας για λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με αναφορές για το σύστημα παραγωγής από τη NASA, του Αμερικανικού υπουργείου μεταφορών και της Αμερικανικής αρχής ενέργειας!

Οι έρευνες αυτές έχουν δείξει ότι η χρήση υδρογόνου επιτρέπει στις μηχανές να δουλεύουν με ένα πιο φτωχό μείγμα καυσίμου/αέρος. Χωρίς την προσθήκη υδρογόνου το ποσοστό βενζίνης/αέρα είναι 1/14,7 σε όγκο μάζας. Με την προσθήκη του υδρογόνου η μηχανή μπορεί να δουλέψει σε ένα ποσοστό βενζίνης/αέρα της τάξεως του 1/20 ή και περισσότερο, πράγμα που θα ήταν αδύνατο χωρίς την προσθήκη του υδρογόνου!

Η προσθήκη του ΗΗΟ δεν προσθέτει πολλή ενέργεια όπως την καταλαβαίνουμε. Όμως η παρουσία του υδρογόνου λειτουργεί αναμορφωτικά – βοηθάει τα βαριά μόρια του καυσίμου να καίγονται πιο καλά από ότι θα καιγόντουσαν χωρίς το υδρογόνο. Αυτό σημαίνει ότι η μικρή ποσότητα του ΗΗΟ στη μηχανή βοηθάει στην καύση της ποσότητας του καυσίμου που σε άλλη περίπτωση δεν θα καιγόταν κατεβάζοντας την παραδοσιακή στοιχειομετρία της ποσότητας καυσίμου/αέρος σε πιο μικρά ποσοστά.

Αποκτούμε με αυτόν τον τρόπο ένα χαμηλού κόστους υβριδικό αυτοκίνητο!
Η μετατροπή του αυτοκινήτου σας είναι πλήρως αναστρέψιμη, μπορείτε να το ξανακάνετε να καίει μόνο
βενζίνη, πετρέλαιο ή υγραέριο χωρίς να μειωθεί η αξία του!

πώληση και εφαρμογή ανταλλακτικών και κιτ για καύση νερού
http://www.hho-greenpower.gr/


ΤΟ ΝΕΡΟ -ΗΗΟ- 100% ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΕ ΦΟΡΤΗΓΟ

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΗΗΟ ΣΕ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

Η υπόθεση με το καύσιμο ΗΗΟ δεν είναι Ελληνική υπόθεση είναι διεθνής κι όπως θα δούμε υπάρχουν ερευνητές σε όλο το κόσμο και απλοί πολίτες που εφαρμόζουν το σύστημα σε ιδιοκατασκευές αφού το εμπορικό κατεστημένο των πετρελαιοειδών δεν αφήνει να αναπτυχθεί αυτή η τεχνολογία που συμφέρει τους καταναλωτές έστω και σαν συμπλήρωμα όπως βλέπουμε εδώ πόσο μάλλον αν προχωρήσουμε στην Ελληνικής κατασκευής μηχανή με 100% καύσιμο νερό που μετατρέπεται σε ΗΗΟ κι επομένως τους παραγκωνίζει εντελώς.

ΜΟΝΑΔΑ ΗΗΟ ΓΙΑ ΚΑΥΣΤΗΡΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ,ΤΡΑΚΤΕΡ,ΦΟΡΤΗΓΟ

Ο μηχανισμός παραγωγής ΗΗΟ από νερό.
και η διαδικασία ένταξης του σε οποιαδήποτε χρήση καυσίμου όπως ο καυστήρας πετρελαίου ή ένα τρακτέρ ή ένα φορτηγό, εδώ εφαρμογή του σε καυστήρα θέρμανσης καλοριφέρ:

HHO ΣΥΣΚΕΥΗ ΟΞΥΓΟΝΟΚΟΛΛΗΣΗΣ ΜΕ ΚΑΥΣΙΜΟ ΝΕΡΟ

ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΑΝ ΚΑΥΣΙΜΟ ΝΟ2



Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΕ ΚΟΙΝΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ;

Με μιγμα 70% νερό και 30% αμόλυβδη βενζίνη έχουμε έναν απλό τετράχρονο κινητήρα με μια ελαφριά μετατροπή να καίει νεράκι!!!

Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ



ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ Ο ΜΑΡΑΘΩΝΟΔΡΟΜΟΣ  ΗΡΩΑΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ


Στην Πάφο γεννήθηκε, στις 4 Μαϊου 1910. Πάνω από έναν αιώνα πια. Φτωχόπαιδο ήταν και κάποια στιγμή ξεκίνησε τον αθλητισμό στην Λεμεσό. Του άρεσε να τρέχει από πιτσιρίκι. Κατάφερε, μάλιστα, να πάρει μέρος ως δρομέας με την ελληνική εθνική ομάδα στους ολυμπιακούς αγώνες του 1936!



Αγροτόπαιδο, με έρωτα για τον αθλητισμό και ταλέντο, από το 1934 τα μαζεύει και μετακομίζει στο Χαλάνδρι. Έπιασε δουλειά στην ΔΕΗ (τότε Ηλεκτρική Εταιρεία) και πήγαινε να μετράει τα ρολόγια στα σπίτια του κόσμου για να βγάλει το μεροκάματο.



Τα' μπλεξε ο πόλεμος μετά. Υπέφερε ο κόσμος. Έτσι κι αυτός, έτσι και η οικογένειά του. Το 1940 έκοψε το τρέξιμο και κοίταξε μόνο να ζήσει.



Πείνα! Έβλεπε τους παλιούς του συναθλητές, εκείνη την μεγάλη ομάδα του 1930, να λιμοκτονούν ή να τους σκοτώνει ο γερμανικός κατοχικός στρατός.



Παντρεύτηκε, έκανε παιδιά, τέλειωσε η Κατοχή, άρχισε η φαγωμάρα του Εμφυλίου. Αδερφός να σκοτώνει αδερφό εκείνα τα μαύρα χρόνια.



Πούλησε τα μισά έπιπλα για να πάει να τρέξει!



Παίρνει την μεγάλη απόφαση το 1946 να ξανατρέξει. Λίγη προπόνηση, ελάχιστο φαγητό από τους γείτονες, δύσκολα χρόνια. Ήθελε να πάει στην Αμερική. Στην Βοστώνη. Στον φημισμένο μαραθώνιο! Ελπίζοντας ότι και μόνο με την παρουσία του θα μπορέσει να ευαισθητοποιήσει τους Αμερικάνους για να βοηθήσουν τον λαό μας που τα περνούσε δύσκολα όσο ποτέ άλλοτε.Πώς, όμως, να αγοράσει εισιτήριο για την Αμερική; Με τι λεφτά; Μαζεύει και πουλάει τα μισά έπιπλα του σπιτιού. Πιάνει πέντε δραχμές στο χέρι, του δίνουν με τα πολλά και κάμποσα ακόμα από την δουλειά του και πάει και βγάζει αεροπορικό εισιτήριο. Μονό! Δεν είχε λεφτά για «μετ' επιστροφής».



Μέσα από τα χαλάσματα της Αθήνας, βρήκε το κουράγιο να πετάξει για Αμερική ρισκάροντας τα πάντα. Με μοναδικό σκοπό να. τρέξει! Τίποτα άλλο!



«Θα πεθάνεις στα πρώτα χιλιόμετρα»



Ο πιο δύσκολος μαραθώνιος της εποχής - κι ακόμα φημισμένος - ήταν αυτός της Βοστώνης. Φαβορί ο τεράστιος Άγγλος Κένεθ Μπέιλι και ο Αμερικάνος, νικητής της προηγούμενης χρονιάς, Τζόνι Κέλι. Κι από κοντά ένας Καναδός αθληταράς.



Πριν τον αγώνα όλοι οι αθλητές έπρεπε να περάσουν από γιατρό. Πάει και ο Κυριακίδης, τον εξετάζουν οι Αμερικάνοι και του λένε: «Δεν μπορείς να τρέξεις.».



- Μα, γιατί; Γιατί δεν μπορώ ενώ έκανα τόσο ταξίδι;



- Είσαι πολύ αδύναμος, νεαρέ Έλληνα. Θα πεθάνεις στον δρόμο από την εξάντληση, έτσι κοκαλιάρης όπως είσαι. Δεν θα αντέξεις ούτε για μερικά χιλιόμετρα.



Παίρνει ουσιαστικά την προσωπική ευθύνη και λέει «φέρτε μου το χαρτί να το υπογράψω ότι θα τρέξω κι αναλαμβάνω όποιον κίνδυνο υπάρχει για την ζωή μου. Θα τρέξω κι ας πεθάνω εδώ πέρα.».



Αρχίζει ο αγώνας. 20 Απριλίου 1946 ήτανε. Ξεκίνησε αργά ο Στέλιος Κυριακίδης, αλλά ανέβαζε στροφές. Όλο και πλησίαζε τους πρώτους, όλο και πατούσε καλύτερα. Στο 40 χιλιόμετρο έπιασε τον Κέλι, τον πρωτοπόρο.



Ναι, κέρδισε! Με πανευρωπαϊκό ρεκόρ! Παραμιλούσε η Αμερική.



«Εγώ έτρεχα για τον εαυτό μου, ο Κυριακίδης για έναν λαό»



Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τρούμαν καλεί τον Κυριακίδη στον Λευκό Οίκο, μαζί με τον δεύτερο, τον Αμερικάνο Τζόνι Κέλι.



Κι όταν λέμε Κέλι να αναφέρουμε ότι 15 φορές βγήκε στην καριέρα του μέσα στην πρώτη πεντάδα του μαραθωνίου της Βοστώνης, ενώ το 2000 ανακηρύχθηκε από το Runner's World ο κορυφαίος δρομέας για τον περασμένο αιώνα.



Ρωτάει ο Χάρι Τρούμαν τον Τζόνι Κέλι: «Καλά, βρε παιδί μου. Πώς έχασες απ' αυτόν τον κοκαλιάρη (σ.σ. έτσι τον έλεγαν οι εφημερίδες) κι αδύναμο Έλληνα;».



Απάντηση Κέλι: «Μόνο εγώ έχασα; Κανένας δεν μπόρεσε να τον κερδίσει. Εγώ έτρεχα για τον εαυτό μου κι αυτός για έναν ολόκληρο λαό, για μια ιδεολογία...».



Ο Τρούμαν χαμογελάει και γυρνάει προς τον Κυριακίδη. «Εσύ, παιδί μου, είσαι άξιος συγχαρητηρίων. Για πες μου. Τι θες να κάνω για σένα; Θες ρούχα; Τρόφιμα να δυναμώσεις; Χρήματα; Ό,τι θες από μένα».



«Δεν θέλω τίποτα για μένα, μόνο για τους Έλληνες που λιμοκτονούν»



Απάντηση Κυριακίδη: «Σας ευχαριστώ, πρόεδρε. Δεν θέλω τίποτα για εμένα. Το μόνο που ζητώ, κύριε Τρούμαν, είναι να στείλετε ρούχα και τρόφιμα στα 7 εκατομμύρια Έλληνες που λιμοκτονούν. Αυτό ζητάω. Να βοηθήσετε τον λαό μου που υποφέρει».



Αυτό που έγινε μετά ήταν απίστευτο. Από δωρεές των Αμερικάνων μαζεύτηκαν τόνοι από τρόφιμα, φάρμακα, κουβέρτες. Δεν είχαν πώς να τα μεταφέρουν. Μόλις βρέθηκαν έξι καράβια, με τη συνδρομή της οικογένειας Λιβανού, έφτασε η βοήθεια στην Ελλάδα. Το «Πακέτο Κυριακίδη», όπως το ονόμασαν.



Συγκεντρώθηκαν, επίσης, 250.000 δολάρια για να δοθούν στους ταλαιπωρημένους Έλληνες από την Κατοχή και τον Εμφύλιο! Ποσό τεράστιο για την εποχή. Όλες οι αμερικάνικες εφημερίδες τον είχαν πρωτοσέλιδο, ενώ ο ίδιος έτρεχε από Πολιτεία σε Πολιτεία της Αμερικής για να φέρει κι άλλη βοήθεια στην τσακισμένη Ελλάδα.



Ένα εκατομμύριο κόσμος στην υποδοχή!



Ένας λαός που πέθαινε στους δρόμους από την εισβολή του ναζισμού και τον Εμφύλιο, μπόρεσε να χαμογελάσει ξανά απ' αυτόν τον τεράστιο Έλληνα. Την μέρα που ήρθε από τις ΗΠΑ στην Αθήνα, στις 23 Μαϊου, ξεχύθηκε στους δρόμους ένα εκατομμύριο κόσμος για να τον υποδεχτεί.



Είχαν φτάσει απ' όλη την Ελλάδα άνθρωποι στην πρωτεύουσα για να τον ευχαριστήσουν. Εκείνη τη μέρα ήταν η πρώτη φορά που φωταγωγήθηκε ξανά η Ακρόπολη από τότε που άρχισε ο πόλεμος. Και θεωρήθηκε το πρώτο χαρμόσυνο γεγονός για τον τόπο ύστερα από τόσα καταραμένα χρόνια. Ο Κυριακίδης έδωσε χαρά, περηφάνια, ανακούφιση στους συνανθρώπους του.



Πόσο γνήσιος ο Στέλιος Κυριακίδης! Πόσο αυθεντικός. Και τι ψυχή! Μεγαλείο.



Ο γιός του, απλόχερα και χωρίς να ζητήσει ποτέ καμία αμοιβή, προσέφερε χρόνια μετά όλα τα κειμήλια του Στέλιου Κυριακίδη στο Μουσείο του Μαραθωνίου δρόμου στον Μαραθώνα (αξίζει να το επισκεφθείτε κάποια φορά).



Με διαμάντι!



Μέσα σ' αυτά που έγιναν δωρεά στο Μουσείο είναι και το μετάλλιο τεράστιας αξίας από τον νικητήριο αγώνα στην Βοστώνη. Ένα μετάλλιο που ήταν συλλεκτικό ακόμα και τότε, αφού για εκείνη και μόνο τη χρονιά είχε τοποθετηθεί στο κέντρο του ένα διαμάντι!



Ο Στέλιος Κυριακίδης είναι ακόμα και σήμερα άγνωστος στους περισσότερους Έλληνες φιλάθλους. Στις ΗΠΑ, όμως, έχουν γράψει βιβλία για το κατόρθωμά του, έχουν γυρίσει βραβευμένα ντοκιμαντέρ (NBC), ενώ ετοιμάζουν και μια ταινία από την Disney με παραγωγούς τους Mark Ciardi και Gordon Gray.



Άνθρωπος της προσφοράς, με υψηλά ιδεώδη, γνώστης της βαριάς κληρονομιάς αυτού του τόπου στον αθλητισμό και τον πολιτισμό, ένας μοναδικός αθλητής που λατρεύτηκε στην εποχή του. Θα μπορούσε και σήμερα να αποτελεί φάρο έμπνευσης για όλους μας, αλλά μάλλον σε πολλούς το όνομά του δεν λέει κάτι.



Κι ας έκανε, πέρα απ' όλα τα άλλα, κι έναν τεράστιο άθλο από καθαρά αθλητικής άποψης, αφού η νίκη στον μαραθώνιο της Βοστώνης θεωρείται κάτι τρομερά δύσκολο.

Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ

ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ μια ταινία που προβάλεται στην Ελληνική τηλεόραση ως κωμωδία.
Όπου όμως αναπαράγονται όλα τα κλισέ και οι μπούρδες για τους αρχαίους Έλληνες περιγελώντας ότι ανώτερο έχουν στην ιστορία τους και υπήρξαν καθοριστικής σημασίας ώστε αυτοί που τους περιγελούν σήμερα να μπορούν να το κάνουν.
'Ομως εμείς οι απόγονοι τους συμβάλουμε σε αυτό το απερίγραπτο αίσχος.
Ας δούμε λοιπόν ποιοί είναι αυτοί που το κάνουν και γιατί

Σκηνοθεσία: Τζέισον Φράιντμπεργκ, Άαρον Σέλτζερ

Σενάριο: Τζέισον Φράιντμπεργκ, Άαρον Σέλτζερ

Τηλεοπτικό κανάλι προβολής ΑΛΦΑ συμφερόντων ΟΜΙΛΟΥ ΚΟΝΤΟΜΗΝΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΠΛΗΞΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ!
 
Ετσι για να ξέρουμε τι γίνεται και από ποιούς στη χώρα μας.
Η ταινία αυτή υποτίθεται πως είναι μια κωμωδία την οποία θα βλέπουμε να μας βρίζουν τα ιερά και τα όσια οι Εβραίοι που τους κακοφαίνεται που υπήρξαν και τους βγαίνει το ματάκι.
Αλλά οι Έλληνες προβάλλουν και μάλιστα πληρώνοντας αυτή την ιεροσυλία;
Είναι προφανές ότι θα γίνει από τους βαστάζους όσων δεν θέλουν να έχουμε ούτε ιερό ούτε όσιο και μάλιστα να μας περνάνε υποσυνείδητες εικόνες για ομοφυλόφυλους αρχαίους Έλληνες και λοιπές μπούρδες.
ΑΝΑΛΑΒΑΜΕ ΔΡΑΣΗ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΑΜΕ ΣΤΟ FACEBOOK THN ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΎ ΩΣ ΥΒΡΙΣΤΙΚΗ ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΛΟΥΣΑΜΕ.
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΙΟ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΜΕ
.http://www.facebook.com/alphatv

ΟΙ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ 2009-2023

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ