ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΣΚΟΠΕΥΤΕΣ, ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΤΕΧΝΗ,

Αναζήτηση

Φόρτωση...

Πέμπτη, 2 Δεκεμβρίου 2010

Η ΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Η ανάγκη του ανθρώπου, να μαθαίνει, να μορφώνεται, να εξελίσσεται και να καλλιεργείται: πνευματικά και ψυχικά, είναι σύμφυτη της ύπαρξης του.

Το τι, το πώς και το γιατί είναι που κάνουν τη διαφορά και στη διαδικασία και στα αποτελέσματα.

Στη προσπάθεια μου να αποκτήσω και να συμπληρώσω: τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις αρετές μου, χρησιμοποιώ κάποια μέσα όπως κάποια βιβλία, κάποιες εμπειρίες, κάποιες σκέψεις, αυτά θέλω να τα μοιραστώ με τους ανθρώπους που δεν έχουν ούτε το χρόνο, ούτε την ενέργεια, ίσως ούτε και τις γνώσεις σε κάποιους τομείς που βρέθηκαν στο δρόμο μου από προσπάθεια ή απλή τύχη.

Όπως και να’χει εκτίμησα κι εγώ την προσφορά άλλων ανθρώπων σε μένα και θεωρώ ότι πολλοί είναι επίσης οι συνάνθρωποι μου που θα την εκτιμήσουν και θα κάνουν χρήση της ευκαιρίας αυτής για μια άτυπη αλλά ουσιαστική μόρφωση, επιμόρφωση ή ενθύμηση της γνωστικής ύλης που διδαχτήκαμε.

Τη προσπάθεια αυτή θα τη ξεκινήσω μόνος μου κι ευελπιστώ να τη συμμεριστούν και άλλοι πιο εξειδικευμένοι και καταρτισμένοι άνθρωποι της προσφοράς στους οποίους θα απευθυνθώ στη συνέχεια ανά τομέα επιστημονικό.

Το διαδίκτυο όπως παλιότερα και η τηλεόραση μπαίνει σιγά-σιγά σε κάθε σπίτι. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί- όπως η τηλεόραση να παρέχει την εκπαιδευτική τηλεόραση έτσι και το διαδίκτυο- να γίνει εκπαιδευτικό και επιμορφωτικό πολυμέσο όπως είναι ήδη το διαδίκτυο των ιστολογίων που παρέχουν ενημέρωση και διασκέδαση αλλά και μόρφωση αναλόγως.

Ο στόχος της δράσης αυτής:

Τι αξίζει να ξέρουμε για τον κόσμο μας που θα μας βοηθήσει στη ζωή μας να έχουμε θετική εξέλιξη σε κάθε τομέα της πνευματικό σωματικό και το κυριότερο ψυχικό.

Το ονομάζω: Πανδέκτη Οργανωτικό της μόρφωσης

Οι τομείς που θεωρώ ότι είναι άξιοι να στηρίξει κανείς τη μόρφωση του είναι οι εξής:

ΤΟΜΕΑΣ ΠΡΩΤΟΣ

Πώς να γνωρίσουμε τον εαυτό μας τους άλλους και το περιβάλλον μας, ξεκαθάρισμα στο τι μας αφορά και τι όχι

Περιλαμβάνει τα γνωστικά πεδία της ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΟΥ ΕΓΩ:

ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΓΩ

Ατομική Φιλοσοφία, Ατομική Ψυχολογία, Ατομική Λογική, Ατομική Γλώσσα, Ατομική Τέχνη, Ατομική Γυμναστική, Ατομική Ιατρική

Ατομική Ιστορία, Ατομική Οργάνωση, Ατομική Οικονομία,

ΤΟΜΕΑΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ

Πώς να γνωρίσουμε τι σημαίνει θετική και τι αρνητική επιρροή και πως διακρίνουμε τη μεν από τη δε

Περιλαμβάνει τα γνωστικά πεδία της ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ:

ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΤΙΒΑΔΕΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΕΓΩ

Ομαδική Φιλοσοφία, Ομαδική Ψυχολογία, Ομαδική Λογική, Ομαδική Γλώσσα, Ομαδική Τέχνη, Ομαδική Ιστορία, Ομαδική Οργάνωση, Ομαδική Οικονομία

ΤΟΜΕΑΣ ΤΡΙΤΟΣ

Πώς να συμπεριφερόμαστε στον εαυτό μας στους άλλους και το περιβάλλον μας ώστε να επηρεάζουμε και να επηρεαζόμαστε θετικά από αυτούς.

Περιλαμβάνει το προγραμματισμό, τον έλεγχο, και την θεώρηση των αποτελεσμάτων της δράσης που προκύπτουν από:

1/την επιστήμη του εγώ

2/ την επιστήμη των ομάδων

και την ονομάζω «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ»

ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΠΟΙΑ Η ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΤΟΥ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ: ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ-ΑΞΙΕΣ, ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ:

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ, ΤΑΚΤΙΚΕΣ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ, ΑΡΕΤΕΣ

ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ: ΖΩΗ

Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ «ΕΓΩ» ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΚΑΘΕ ΑΤΟΜΟ ΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ- ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΟΥ- ΈΤΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΟΙΝΩΝΟΣ ΤΗΣ ΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΦΟΡΑ.

ΘΕΩΡΩ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΝΑ ΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΠΟΥ ΕΞΑΛΛΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΛΛΑ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΖΕΙ ΠΛΗΘΑΙΝΟΝΤΑΣ.

ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΑΤΤΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΠΡΑΞΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ Ο DEWEY ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΓΝΏΣΕΩΣ ΣΕ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΜΕΙΣ ΟΠΟΥ ΚΑΤΑΤΑΣΣΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΒΙΒΛΙΟ. ΒΑΣΙΚΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΟΜΑΛΑ Η ΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΘΕ ΑΤΟΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΤΆΣΣΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΤΙ ΟΡΕΓΕΤΑΙ-ΠΡΟΤΙΜΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ.

ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΡΑΞΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΤΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΕ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΔΟΜΕΝΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΜΑΤΙΑ ΣΥΝΟΛΙΚΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή η ευθύνη των σχολίων βαρύνει το σχολιαστή!

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

ΕΛΛΗΝΑΣ η ευτυχία του να είσαι και η δυστυχία του να μην είσαι

ΕΛΛΗΝΑΣ η ευτυχία του να είσαι και η δυστυχία του να μην είσαι
κάντε κλίκ για ανάγνωση